22.02.2015.

Finish 5 by sinco de Mayo TAG update #1

Napravila sam ogromnu grešku. U postu gde sam predstavila ove proizvode, rekla sam da se TAG zove ,,Potroši 5 do proleća TAG''. Međutim, to ni ne postoji (postoji, ali sa sedam proizvoda, a ne pet, bar koliko sam ja upoznata). Tako da, htela sam samo to kratko obaveštenje da saopštim, ali veoma dobro napredujem sa proizvodima, tako da verujem da ću ih i do proleća uveliko potrošiti. Da počnemo! :)

1. She - Losion za telo
- Ovaj proizvod sam ubacila umesto Mavala Mavaderma ulja za brži rast noktiju. Videli ste, bilo je skoro nekorišćeno, ali da, ne bih se ja zvala Teodora da nešto važno ne slomim. Ovog puta mi je žrtva bilo baš to ulje koje mi je ispalo i skroz se prosulo. Nešto sam i uspela da sačuvam, ali ne bi bilo fer da ga ne diskfalifikujem, pa sam umesto tog proizvoda stavila ovaj. Dobila sam ga u She setu i oduševljena sam, odlično hidrira, a uz to i prelepo miriše i ostavlja šljokice na koži



2. Velnea Body Butter
- Nedavno sam napravila recenziju za čokoladni. Rekla sam vam da nikako ne mogu da se odlučim koji je bolji, ali više koristim ovaj. Kao što možete primetiti, ne troši se tako brzo, ali mislim da ću ga za možda nedelju ili dve potpuno potrošiti.



3. Schwarzkopf Gliss Hair Repair
- Jako puno proizvoda stavljam i sve više i više sam oduševljena. Kosa bude jako mekana, glatka, ne mrsi se, ma gotovo savršena. Priznajem, ja stavljam možda i previše, ali za sad mi se jako sviđaju rezultati pa ne marim.


4. Police parfem
- On je gotov. Ima ga dovoljno za još dva ili tri dana. Nekako, što se više približavam kraju, to sam tužnija. Taj parfem sam imala na sebi u toliko lepih trenutaka i jako mi je žao da ga potrošim. Sviđa mi se i bočica, i sam miris, i to koliko traje na koži. Ma sve. Moj drugi omiljeni parfem definitivno

5.  Maybelline Baby Lips - Pink Punch
- Mislim da sa ovim proizvodom najlošije napredujem. Stavljam ga pred spavanje i stavim ga, što bi se reklo ''tri kile'', ali ne pomaže. Kao što možda znate, jako volim Baby Lips, probala sam ih sve, koristim ih više od godinu dana, ali ovaj mi se nekako ne dopada baš. Boja je jako čudna, kada je imam na usnama, zubi mi deluju mnogo mnogo žući, to mi se nikako ne sviđa, pa ga iz tog razloga nosim samo noću, ali jednostavno se ne troši



To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se sviđaju proizvodi koje trošim i da mi ne zamerate na grešci oko naziva TAG-a. Hvala puno što ste čitali ♥ :)



24 коментара:

  1. I ja koristim ovakav baby lips ali imam ih jos 4. Meni je jako dobar, brzo mi usta postanu mekana i nekako hladna. Odlican mi je!
    Post ti je super, kvalitet slika takodje. Sve u svemu odlicno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće, drago mi je što tebi odgovara. Hvala ti puno :) ♥

      Избриши
  2. Mnogo mi se svidja bocica ovog parfema. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, ona je bila jedan od razloga zbog kojih sam i kupila taj parfem :) ♥

      Избриши
  3. Nazalost, nemam nista od ovoga... :( Ja koristim druge stvari! XD
    (posetite moj blog:
    sandrin-kutak.blogspot.com
    pa ako vam se svidi folowajte ga!

    ОдговориИзбриши
  4. Nemam ništa od ovoga sam baby lips,meni na usnama budu kao izbrazdane,nekako fuje,ali meni Baby lips lepo hidrira usne,pa koristim providne :)
    Odličan post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se takođe više dopadaju providni. Hvala ti :) ♥

      Избриши
  5. Gde si kupila taj Police parfem?
    Poseti moj blog imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Gde si kupila taj parfem? Volela bih da ga probam. :D
    Inače post je odličan, i slažem se za baby lips - pink punch, stvarno nekako čudno deluje (barem meni) na usnama i zubi su mi žući. :/♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Jasminu je kupljen. Mislila sam da je to možda samo do mene, ali ako se i tebi to dešava, onda moguće da je tako. Hvala puno ♥ :)

      Избриши
  7. Volim ove tagove, lepo napreduješ, bar sa većinom proizvoda. :D Moram da se složim sa tobom u vezi Pink Punch-a, ni meni se ne dopada. Ne sviđa mi se kako mi stoji. Mnogo češće nosim onaj drugi, crvene boje, mada generalno nisam oduševljena nijednim Baby Lipsom. :/ ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slučaj. Meni se lično ni taj crveni ne dopada baš, ali providni su mi okej :) ♥

      Избриши
  8. Super !!

    http://prettylittlegirlthings.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post stvarno! Molim te pogledaj moj blog ako ti se svidi učlani se : march-baby-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Rado bih pogledala, ali to je moj blog :) ♥

      Избриши
  10. Super post! Molim te pogledaj moj blog i pridruži se ako ti se svidi http://samokreativno.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super ti je post, imam i ja onaj body butter i stavrno je odličan skoro sam ga kupila, moraću da kupim i od čokolade.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post.Neke od ovih proizvoda koristim i jako sam zadovoljna. :-)
    Za Baby Lips - Pink Punch si rekla da ti se nedopata.Naprotiv meni je odlican i zao mi je sto se oko toga ne slazemo. :-/Ali odlicni su za usne tako da mozes koristiti bezbojne. :-)
    A gde si kupila parfem? <3
    Mozemo li zapratiti jedna drugu preko gfc-a?
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ Novi post :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥ Bezbojne uglavnpm i koristim. Kao sto sam rekla, Baby lips inace volim, ali eto taj me nije bas odusevio :( Parfem je iz Jasmina. Mozemo naravno ♥ :)

      Избриши