13.02.2015.

Friday the 13th

Dugo sam planirala da napišem ovaj post, ali mislim da je sada prava prilika. Možda će vam zvučati smešno, ali ja verujem i u duhove i u sve te 'uklete' stvari osim crnih mačaka i toga da razbijeno ogledalo donosi sedam godina nesreće. Postoji nekoliko emisija na temu duhova koje volim da gledam: Angels Among Us, Long Island Medium.. Možda to sve jeste namešteno, ali nekako, ubeđena sam da nešto stvarno postoji.

Резултат слика за long island medium

Osim toga, svakog 13-og petka, meni se desi nešto loše. Da li su to neke sitnice poput loše ocene, neke manje povrede, ili nešto veće, ali zaista su se desile. Neke od 'većih' stvari koje su mi se desile na ovaj datum su:

1. Pre nekoliko godina je moja baka otišla u prodavnicu i zaključala stan u kom smo bili moj brat, moj deka i ja i nekim čudom, vrata nisu mogla da se otključaju. Ceo dan smo bili zaglavljeni, sve dok majstor posle nekoliko sati rada nije uspeo da popravi bravu.

2. Pre dve godine, trebala sam da imam let vrlo rano ujutru, međutim, iz nekog razloga, let je bio pomeren za kasno uveče, možda to deluje kao sitnica, ali više od 12 sati sedenja na aerodromu nisu nimalo prijatni.

3. Pre 4-5 godina, moja drugarica, njen brat i ja smo se pravili da smo farmeri i brat moje drugarice je podigao vile u vazduh, nekako su mu ispale na moju nogu. Nesreća je bila ta što su ispale baš na špic. Pogodite, taj špic mi se zaboo u nogu i i dalje imam ožiljak.

4. Ne sećam se tačno kada se ovo desilo, ali mislim da je prošlo baš dosta vremena od tada. Tetka mi je poklonila neku knjigu u kojoj su bile prikazane mnoge vežbe, sa loptom, sa tegovima.. Pošto mi je to tada bila najveća zanimacija, roditelji su mi kupili osnovne rekvizite, među kojima je bila i ona ogromna lopta za pilates. Imala sam neku fiks ideju da sa kreveta skočim na tu loptu i pomoću lopte se otkotrljam do zida i onda se nekako uspravim i probam 15 sekundi da stojim na loptu. Sve je bilo okej do dela kada sam trebala da stanem na loptu. Neću da kažem da je nemoguće, ali za nekoga ko ima 7-8 godina svakako jeste. Možete i zamisliti kako se završilo. Mogu samo da vam kažem da sam imala nogu u gipsu ☺

5. Jutros sam se probudila za nesrazmerno velikom gornjom usnom. Ne znam sta da radim, ne mogu ni da se smejem, mozete i zamisliti kako izgleda! :((

Ima još toliko anegdota, ali mislim da su ovih pet sasvim dovoljne. Sve ostale su uglavnom sitnice, ali bez obzira na to, sujeverna sam (i nosim crveni končić oko ruke! haha☺)

Резултат слика за friday 13

Iskreno, ne znam da li su to sve samo slučajnosti, ali nije prošao ni jedan petak trinaesti, a da se meni nije desilo nešto loše. Dosta sam čitala i na internetu na tu temu i pročitala mnogo stvarno strašnih priča.

Hvala što ste čitali, nadam se da vam se post svideo. Ako ste i vi imali neku sličnu situaciju na ovaj datum, slobodno je napišite u komentar, rado ću je pročitati. Još jedna loša stvar je ta što je baš dan posle Dan zaljubljenih! :(



28 коментара:

  1. Meni se na petak trinaesti uvek posreci!
    Zanimljiv post


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Interesantan post :)

    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/02/cole.html

    ОдговориИзбриши
  3. Baš dobar post! Ništa mi se još nije desilo na petak 13., hvala Bogu, hahaha. :)♥

    ОдговориИзбриши
  4. Neverujem u te ''baksuze'' tokom petka trinaestog. Iako dosta priča kaže da je zaista baksuzan dan baš i ne verujem.Videćemo danas. Inače super post. ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥. Pa opet kazem, ne znam da li su sve to slucajnosti, ali zaista mi se desavaju neke lose stvari :(

      Избриши
  5. Niko nije dozivio petak trinaesti kao ja. Bratu cijeli dan nije radilo srce :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj, jako mi je zao. Nadam se da je sada sve okej :( ♥

      Избриши
  6. Ja ne verujem u takve stvari, ali ovaj post me je baš zainteresovao, jer znam da postoje ljudi kojima petak 13. uopšte ne donosi ništa dobro. Meni je on uvek bio super dan, dobijem ili dobru ocenu ili mi se jednostavno desi nešto dobro. Videćemo danas, za sada je sve bilo okej. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sam ja jedna od tih osoba :( Nadam se da ti se ni danas nece desiti nista lose ♥

      Избриши
  7. Ja obično tek oko sredine dana ukapiram da je petak 13. XD Inače,super ti je blog,definitivno moj omiljeni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas imas srece! :) Hvala ti, jako si me obradovala sad ♥

      Избриши
  8. jaoo, ja ne verujem u to, ali danasnji petak mi je bio grozan :D
    kako god, zanimljiv post bas :D
    http://littlethings999.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, meni takodje nije bio bas najbolji :( ♥

      Избриши
  9. Zanimljiv post stvarno!
    Meni se na petak 13 uvijek nesto dobro dogodi hah.
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Vrlo zanimljiva tema, razumem te sto si tako uplasena povom ovog dana ali pokusaj da ne razmisljas tog dana da je petak 13 i mozda ti se posreci! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokusala sam da razmisljam da ce mi danasnji dan biti najlepsi ikada, ali onda sam se probudila sa natecenom gornjom usnom i sve je palo u vodu. Hvala na savetu u svakom slucaju ❤ :)

      Избриши
  11. Ovaj danasnji petak mi je super prosao. Ali ne mogu bas da se pohvalim sa prijasnjima. I meni su se desavale cudne svari :(

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni ovaj petak 13. nije bio toliko los koliko svi prethodni, ali ipak nije bio savrsen zbog onoga sto se desilo jutros :( ❤

      Избриши
  12. Ja ne verujem u to. Maturu u 4 razredu sam imala na petak 13

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne tvrdim da nije slucajnost, jednostavno je to moj stav. Nadam se da ste se lepo proveli bez obzira na datum :) ❤

      Избриши
  13. a vidi ovo moj rodjendan je na petak 13. xD rodjena sam na petak 13... Meni je srecan dan!

    ОдговориИзбриши
  14. Meni je profesorica dala opomenu jer sam mela ucionicu bez pitanja. Ja ne vjerujem u petak 13. No u demone i duhobe, svakako!

    ОдговориИзбриши
  15. Meni se nikada ništa ne dešava loše na taj dan,ali ono nisu ni savšreni dani,tako da ne znam ni da li da verujem ni da li ne hahaa.. :0
    Uglavnom,veoma mi se sviđa post.

    Poseti moj blog i učlani se ako ti se svidi:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Meni se ništa loše nije dešavalo na petak 13. čak se manje nesreća desi na taj dan jer su ljudi oprezniji.Ali kad god mi crna mačka pređe put uvek se vratim xdd

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши