03.02.2015.

Januarski favoriti :)

Heej! Danas za vas imam Januarske favorite. Nekim čudom imam samo par favorita, a toliko proizvoda sam isprobala. Većinu stvari sam već spominjala, ali odlučila sam da nabrojim samo proizvode koji mi se stvarno dopadaju, pa je zato izbor pao baš na ove.

1. She - dezodorans
Jedan od poklona za Novu godinu bio je i She set. Moja tetka zna da ih obožavam, pa mi svake godine kupi po jedan. Imala sam plavi, narandžasti i sada ovaj. Dobila sam i kremu za ruke i parfem, međutim, oni mi se sviđaju, ali nisu ništa posebno. Dezodorans je veoma postojan, a uz to ima i predivan miris.

2. Gliss hair repair
Ovo ste videli u mom ''Potroši pet do proleća TAG''-u. Stvarno je odličan, jako se sporo troši tako da sam ga koristila više nego ikad i isplatilo se. Osim što mi se kosa nije mrsila, izgleda veoma negovano i dosta njih me je pitalo šta sam uradila sa kosom, moja tajna je u ovom proizvodu. Sad više nije tajna, ali mislim da nema potrebe kriti ovakav proizvod, preporučujem vam ga od srca.


3. Garnier BB Cream
Pošto sam potrošila svoj puder, otišla sam da kupim novi i na polici videla ovaj proizvod. Znam da su je mnogi hvalili pa sam odlučila da je probam. To u principu i nije puder, ne pokriva Bog zna kako, ali sitne nedostatke svakako pokrije i meni je to dovoljno. Nisam sigurna, ali mislim da imaju samo 3-4 nijanse, sve su veoma čudne tako da ni ova moja-najsvetlija ne odgovara mom tenu u potpunosti, ali nije loša, šta više, sam proizvod je sasvim dobar

 
4. Miss Sporty - Nail expert manicure
Prošlog meseca sam skinula nadogradnju i moram priznati da mi nokti jesu dosta oštećeni. Srećom, samo na krajevima, ali dosta ružno izgleda, pa sam morala stalno da ih lakiram kako se to ne bi primetilo. Odjednom, u svojoj fioci sa lakovima sam našla ovaj lak, on u principu i jeste za oštećene nokte. Probala sam ga i oduševila se. Odličan je kao baza, izjednačava nokat i čini odličnu podlogu za lak, a čini mi se i da lak duže traje ako se pre njega iskoristi ovaj lak. Tako da, ako imate sličan problem kao ja, ili samo oštećene nokte, preporučujem ovaj proizvod.

5. BME Lip Balm
Pisala sam i recenziju za ovaj proizvod i svi znate koliko ga volim, ali nisam mogla da odolim da ga i ovde spomenem. Da ne bih pisala isto hiljadu puta, samo pročitajte recenziju ☺


To bi bilo to što se tiče mojih omiljenih proizvoda. Nema ih puno, ali, bilo je i dosta proizvoda koji su me razočarali, a nema smisla da ih onda stavljam u favorite. Uglavnom, potrudiću se da u buduće imam više favorita, odnosno da koristim još više proizvoda :)

Omiljeni blog nemam, čitala sam sve u koje sam učlanjena, ali imam omiljenu pesmu i ujedno spot. To je pesma  Sugar - Maroon 5. Pesma je odlična, a tek spoot. Zamislite da vam na svadbu dođe Maroon 5 i otpeva svoju novu pesmu!? Dobro, ne bih vrištala, plakala ili već, ali to bi bio moj najlepši dan ikada. Verujem da je i njima bilo potrebno dosta vremena da sve osmisle, ali usrećili su toliko ljudi i mislim da im se trud isplatio ☺

Ovo je kraj mojih ovomesečnih favorita. Nadam se da su vam se svideli. Hvala puno što ste čitali :) ♥





18 коментара:

  1. Moraću da probam Gliss proizvod. Često menjam slične preparate i svi mi donekle odgovaraju, ali volim da isprobavam nove. :) Meni BB krema ne odgovara, tačnije nije za moj tip kože lica, ali mnogi je hvale, tako da verujem da je onima sa malo masnijom i kombinovanom kožom okej. :D Super post!

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gliss je stvarno odličan, a meni BB krema odgovara. Moguće je da je do tipa kože. Hvala puno :) ♥

      Избриши
  2. Odlican post,taj She dezic cu morati da probam.

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!☺♥
    Moram isprobati taj lak. Sigurno će pomoći mojim noktima!♥☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam koliko pomaže, ali kao baza je odličan. Hvala Milice :) ♥

      Избриши
  4. Ovaj BME lip balm bas podseca na eos! Presladak je :) BB krema je odlicna, ja sam nasla svoju nijansu i sasvim sam zadovoljna. Drago mi je sto ti se naslo u favoritima :D


    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, BB kremom sam oduševljena iako sam prvo zbog nijnse mislila da mi neće odgovarati :) ♥

      Избриши
  5. Gliss hair repair je zaista odličan, slažem se sa tobom, tj. sa onim što si napisala za taj proizvod. I SHE dezodoras je isto super, njega sam takođe dosta koristila u januaru. :)♥
    Super postić!!

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što ih i ti koristiš. Hvala puno :) ♥

      Избриши
  6. Interesantan post. Dobre si favorite izabrala.☺
    Pogledaj moj blog imam novi post, o prijateljstvu, mozda ti se svidi.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. 2. Gliss hair repair-ovo sam priznajem morala kopirati ,ovako ,ovaj proizvod def. sebi moram kupiti iskreno moja kosa nikada ne može ostati mirna ,ja jadnica moram vrištati (ne zaozbiljno ali shvataš me) kada se češljam,ovo ostatak manje više mi treba ali mislim da sebi ovaj proizvod moram nabaviti kada ga toliko hvališ ;) haha xd i da vezano za BB cremu iskreno nisam to probala ali mislim da je zapravo odlična ,čim je mnogi preporučuju,i da neke slike mi se nisu htjele očitati ne znam zašto (možda su shvatile da komentariše budući predsjednik Rusije ,khmm,khm,khm,khm hahhaha xd) eto ja bih rado ostala i ove ostale komentarisala ali nemam šta da kažem više ,post je više nego dobar,odličan je :D haha xd o da izvini ako ti nisam dugo komala to je jer sam zauzeta svojim 'bff' školom .(khm) hahaha xd
    -ima kod mene takmičenje ako želiš prijavi se :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlican blog, svidja mi se jako puno, udji na moj i uclani se ako zelis? I ja pratim tebe! http://vanja00.blogspot.com/?m=1

      Избриши
    2. Hvala Emma puno. Gliss je moj favorit nad favoritima, primetila sam da čak malo i ispravlja kosu. Odličan proizvod, a i za BB kremu imam samo reči hvale! Potpuno te razumem, i ja mučim muku sa školom, ali ajde, kad su svi, moram i ja :) ♥♥

      Избриши
    3. Hvala ti Vanja, hoću :) ♥

      Избриши