18.02.2015.

Moji omiljeni Youtube-ri

Viđala sam već ovakve postove, ali mislim da se moj nikako ne može nazvati kopiranjem jer svako ima svoje i među mojim omiljenima možete pronaći nekog koga ćete vi rado gledati, kao što sam i ja na ostalim blogovima, mislim da je ovo postalo nešto slično TAG-u koji se širi Blogger zajednicom. Da ne dužim:

1. Zorannah
- Prva koju sam ja počela da gledam. Nije mi idol, ali uradila je ogromne stvari sa samo 24 godine i šta god vi mislili o njoj, među najboljima je na našim prostorima. Ima i blog, verovtno već znate za njega. Više volim njene tematske videe, ali ni vlogovi nisu loši.


Резултат слика за Zorannah

2. Bethany Mota
- Sigurno znate za nju. Iskreno, u jednom momentu sam se baš razočarala. Ona je zahvaljujući Youtube-u postala osoba koja je sad. Zahvaljujući uspehu koji je postigla Youtube kanalom  je pozvana da učestvuje u Plesu sa zvezdama (ili kako god se ta emisija zvala), a ona je zarad te emisije zapostavila kanal. Još uvek ga zapostavlja. Razumem da ima obaveze, znam koliko snimanje i editovanje oduzimaju vremena, ali to nije razlog da ni Vlogove ne snima. Međutim, koliko god ona retko postavljala videe, svaki joj je savršen i vredi toliko čekanja.

Резултат слика за bethany mota


3. Tamara Kalinić
- Ona je moj idol, zaista. Ima toliko razloga zbog kojih je volim. Zaslužila je apsolutno sve što ima. Prelepa je, dobra, divna kao osoba. Ne znam šta još da dodam o njoj. Jednostavno je obožavam. Malo ređe stavlja videe, ali šta je tu je, kao i kod Bethany, svi su joj odlični, tako da nema veze.

Резултат слика за tamara kalinić

4. Vina
- Za nju sam saznala skoro, ali malo je reći da je obožavam. Jeste, videi su malo duži, ali meni lično prija da slušam jednu tako pozitivnu i zanimljivu osobu, pa se ni ne obazirem na to. Ako je ne pratite, obavezno počnite, nećete se pokajati.

Резултат слика за vina hatsepsuta

5. ThreadBanger
- Kanal kojim sam oduševljena. Ne pratim ga dugo, ali koliko sam shvatila, radi se o tome da prave razne stvari sa Pinteresta i ostalih sajtova. Nešto kao proveravaju da li običan čovek zaista može da napravi sve te stvari. Vrlo zanimljiv kanal, imate moje tople preporuke


Резултат слика за threadbanger

6. Miranda Sings
- Ne znam kako bih je okarakterisala. U pitanju je izmišljen lik - Miranda, njeni videi nemaju neku određenu temu. Većinom radi takmičenja sa ostalim kolegama ili daje savete. Sve će vam biti jasno kada pogledate neki od njenih videa.

Резултат слика за miranda sings

7. Grav3yardgirl
- Nju pratim jako dugo. Takođe jedna pozitivna i zanimljiva osoba. Videi su takođe veoma dugački, ali sama njena pojava vas nekako zadrži da nastavite da je gledate. Ima mnogo interesantnih videa, a meni omiljeni su ,,Does this thing really work?''


Резултат слика за grav3yardgirl

8. Rclbeauty101
-  Jedna je od najoriginalnijih. Obožavam njene videe. Pravila je dosa giveaway videa pa je zbog njih postala dosta popularna, ali mislim da je stvarno i zaslužila. Obavezno pogledajte njen kanal


Резултат слика за rclbeauty101

9. Zoella i ThatcherJoe
- Svrstala sam ih zajedno jer ih podjednako volim, a brat i sestra su koliko znam. Zoella je postala jedna od najpopularnijih Youtube-rki izdavši knjigu. Verovatno ste čuli za nju, ali ako niste obavezno pogledajte njen kanal i kanal njenog brata.

 Резултат слика за thatcherjoeРезултат слика за zoella

10. CutiePieMarzia
- Ona je PewDiePie-va devojka. Jako je slatka, a sa obzirom na to da je poreklom iz Italije, veoma čudno priča engleski. Verujem da znate ko je, ali ako ne znate, obavezno pogledajte bar neki njen video


Резултат слика за marzia bisognin

To su bili moji omiljeni Youtube-ri. Nisam ih nabrojala redom, ne mogu da odlučim koji mi je najomiljeniji, pa vam zato predlažem da ih pogledate sve. Obavezno mi u komentar napišite vaše omiljene Youtube-re. Hvala puno što ste čitali ♥













24 коментара:

  1. Super post. Ja Zoranu obožavam,ali je moja mama ne podnosi. xD Rclbeauty101 je zaista originalna i zaista ima smešne videe. Inače,preporučujem ti da pratiš AlishaMarie i MichellePhan koje ja obožavam. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Ni moja mama nije njen najveći fan haha :) ♥ Obavezno ću pogledati kanale koje si mi preporučila ♥ :)

      Избриши
  2. A Yasserstaina si zaboravila? ;(
    Pogledaj moj blog imam novi post.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ga zaboravila. Nažalost, gledam ih samo dva-tri dana, pa još uvek nije uspeo da dođe na ovu listu, ali daleko od toga da je loš. Hoću :) ♥

      Избриши
  3. Po meni je Beth najbolja,a ni ostali nisu loši,kao što kaže Divergent Yasserstain-a si zaboravila XD?

    lickadiary.blogspot.com


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je zaista dobra. Odgovorila sam na taj komentar. Ne pratim ga dovoljno dugo, ali nije los uopste. U budućnosti će sigurno biti među mojim omiljenima :)

      Избриши
  4. Ne gledam mnogo jutjubera koje si navela, zato hvala na predlozima, pogledaću sve predložene kanale. :D Od ovih koje si navela, najviše volim Vinu, Zoranu, Tamaru i Beth. :) Pošto ja u poslednje vreme mnogo više pratim naše jutjuberke, jer mi je drago što je to sve više počelo da se širi i na našim prostorima, preporučujem ti da obavezno pogledaš videe od Ane 2 Cats, Ane Minić, Tanje Medić, mislim da bi ti se svidele. Odličan post! ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Konačno,još neko ko gleda ThreadBanger :) Pogledala sam sve Man vs. pin-ove i svake nedelje jedva čekam novi.Takođe gledam i grav3yardgirl ,dok nisam pogledala njene videe,mislila sam da je luda ili tako nešto,ali je ustvari skroz zabavna,uvek me razvesli :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam Man vs pin videe takođe, nisam ih pogledala sve, ali većinu jesam. Grav3yarsgirl je totalno luda u pozitivnom smislu :)

      Избриши
  6. Većinu ovih YouTube kanala i ja pratim!
    Super post!☺♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Bethany i Rachel (rclbeauty101), valjda joj se tako piše ime xD, su mi omiljenje. Zoranu gledam povremeno, ali nije mi sad neki favorit. Ima zanimljive videe kada se potrudi. Tamara Kalinić me insipiriše, uspela je u životu i mnogo mi uliva samopouzdanja na neki način. Obožavam njen blog takođe :)
    Super post! Odgovorila sam ti na mailu, u vezi sa medijskim partnerstvom. :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da neko kao Tamara zaista može biti uzor mlađima jer je svakako postigla nešto :) Hvala, drago mi je što smo postale medijski partneri :) ♥

      Избриши
  8. Meni je beth naj naj. Pratim nju i yasserstain! :)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Dosta jutjuberki koje si nabrojala su i meni omiljene, uz to pratim još mnogo njih haha. :)♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Cula sam za sve, ali meni su omiljene MayBaby i Bethany. ♥
    onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za MayBaby sam čula nedavno, ime bloga mi je slično kao njeno ime kanala pa mi se zbog toga još više dopala. Inače nije loša :) ♥

      Избриши
  11. Moje omiljene youtuberke su Beth i Zoella.Obožavam ih.I da slažem se sa tobom.Youtuberke koje si nabrojala su mi neki vodič u životu i uzor.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Od ovih navedenih pratim Zoranu, Bethany, Tamaru i Vinu. Za Vinu mogu reći da je luda u pozitivnom smislu i nema videa gde ne kaže nešto a ne nasmeje me. :D

    NA MOM BLOGU JE NOVI DIY POST:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, Vina mi uvek popravi raspoloženje :) ♥

      Избриши
  13. Super, i ja volim Bethany i smeta mi ta neredovitost :(

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши