25.02.2015.

Red carpet Oscar 2015 (The best dressed 5+1)

Iako nisam prva, odlučila sam da ipak napišem ovaj post. Iskreno, ove godine nije bilo haljina koje su me baš ostavile bez daha, ali ne mogu da kažem da nije bilo lepih. Trenutno se dešava mnogo toga, što lepih, što ružnih stvari, a na sve to, 'trka' za dobrim ocenama je postala sve teža, to ste verovatno primetili po tome što postovi nisu baš najredovniji, ali osmi sam razred i moram da se spremam za prijemni, a uz to i učim za ostale predmete. To mi je stvarno bitno jer imam mogućnost da, pre mora, odem na jedno stvarno dobro mesto, a da bih otišla, moram da se upišem u prvom upisnom roku kako bih sve stigla. Ovo vam je nagoveštaj za jedan od narednih postova. Da ne dužim, što se tiče pisanja, potrudiću se da budem što redovnija. Da pređemo na post :)

Meryl Streep
- Izgleda prelepo, Lenvin me je baš oduševio sad. Meni se stvarno dopada što nije obukla klasičnu haljinu. Okej, jeste da je i ona bila u haljini, ali to je izgledalo totalno opušteno, a opet nekako elegantno. Izgledala je prelepo i ovo mi je jedna od najlepših pojava na ovogodišnjoj dodali Oskara,



Jennifer Lopez
- Koliko je ova žena lepa! Ne zna se da li je lepša ona, šminka, frizura, haljina. Izgleda neverovartno. Možda najbolje obučena žena, ako ne najlepša, među prve tri sigurno. Ne znam šta još da dodam. Možda ste pomislili da je došlo do zabune jer sam napisala kako nisam oduševljena ni jednom haljinom posebno, a sada sam toliko na hvalila ovu. Reč je o tome da meni haljina stvarno jeste lepa, ali ne znam da li bi mi se toliko dopala da ju je neko drugi nosio. Tako da Jennifer+ova haljina=savršenstvo



Lady Gaga
- Nosila je Alaia haljinu i zaista lepo je izgledala. Rukavice su skroz za nju i začudila bih se da ih nije stavila, koliko god da je tim potezom izgubila titulu najlepše obučene. Sviđa mi se i frizura i šminka, a haljina je top. Iako nisam očekivala da ću ovo ikada reći, da, lepo je obučena (setimo se haljine od mesa). Da ne shvatite pogrešno. Ja Gagu kao pevačicu obožavam, jako volim njene oesme, imam nekoliko albuma, zaista je veoma poštujem i volim, ali složićete se, ovo nije bilo očekivano za nju.




Nicole Kidman
- Iako se radi o najbolje obučenima, odlučila sam da ubacim i ovu fotografiju. Zapravo, meni je ovo najlošije obučena ličnost. To je samo moje mišljenje, moguće je da se nekome sviđa, ali nikada se ne bih tako obukla. Haljina sama po sebi nije ništa posebno, a ni ova pismo-torba mi se nikako ne dopada
Резултат слика за nikol kidman on oscars 2015



Chrissy Teigen
- Meni je ovo top. Možda haljina jeste i suviše otvorena, ali u ovom slučaju to izgleda baš elegantno i lepo. Haljina sama po sebi je prelepa, a Chris se pobrinula da je na što bolji način upotpuni šminkom i frizurom i to je svakako uspela.




Margot Robbie
- Na prvi pogled sam pomislila ''ovo je moj favorit'', a onda sam se malo bolje zagledala i shvatila da zapravo nije baš toliko lepa haljina. Šminka i frizura su savršeno uklopljeni sa haljinom, ali materijal haljine je ono što mi smeta. Rukavi svakako trebaju da budu tu, ali mislim da bi trebali da budu malo uži. Iako je haljina maksimalno jednostavna, Margot izgleda prelepo, veoma, veoma elegantno pre svega.



Kraj :) Nadam se da vam se ovaj post svideo. U komentar mi svakako napišite ko se vama najviše dopao i kako biste se vi obukli. Hvala puno što ste čitali ♥ :)











18 коментара:

  1. Wow super post!
    sandrin-kutak.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  2. super post !

    prettylitlegirlthings.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Chrissy i Jennifer su najlepše obučena na ovoj dodeli,definitivno. Lady Gaga je nosila lepu haljinu,samo što mi ove rukavice izgledaju kao za pranje suđa. xD Super post. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. I meni su u prvi mah, ali sam onda shvatila da je to totalno ona i da nista drugo nisam ni mogla da ocekujem. Bar se vidi neki napredak. Hvala puno :) ♥

      Избриши
  4. Nemoj da brineš zbog postova,ti ustvari veoma često postavljaš,za razliku od nekih :) A što se tiče prijemnog,znam kako ti je ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Primetila sam da jos nekoliko njih nije bas aktivno, ali razumem ih, ipak skola je skola, uskoro ce i tromesecje. Trenutno mi je prijemni prioritet, hvala ti sto se saosecas sa mnom ♥ :)

      Избриши
  5. Jennifer na prvom mestu (oduševljena sam njenom haljinom i time kako je nosi), a iza nje Chrissy. Ostale mi nisu ništa posebno, ove dve su mi se baš, baš dopale. Moram da se složim sa tobom u vezi Nicole Kidman, ovo joj je stvarno loše izdanje!

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jennifer i Chriss su fenomenalne. Meni ni ove ostale nisu toliko lose, ali su daleko losije obucene od Jennifer koja me je odusevila :) ♥

      Избриши
  6. Moram da kažem da mi je autfit od JLO bio favorit :D
    Lepo si rekla, ne zna se šta je lepše :)
    I ostale haljine su stvarno prelepe!

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! ♥
    http://samokreativno.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post :) gledala sam samo neke delove sa dodele Oscara i svi su izgledali savršenu mada je tu bilo i onih koji su totalno promašili stil.

    Poseti moj blog & pridruži se: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Lady Gaga luda kao i uvek hahaha
    Super post! Volim tvoj blog. Lepo pišeš i too

    Pogledaj moj novi post i učlani se ako želiš----------→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши