01.02.2015.

Teodora's fashion corner #7

Ćao svima! Za danas sam spremila još jedan Teodora's fashion corner. Kombinacije sam pravila nekoliko dana, tako da se neke stvari više puta ponavljaju, ali nadam se da vam to ne smeta toliko :)

Ponedeljak
- Da, majica kratkih rukava. Kod nas u školi je jako toplo i skoro svaki dan prošle nedelje sam nosila kratke rukave, pa sam odlučila da i neke od kombinacija budu baš sa njima. Ranac mi je prelep, slaže se uz patike, a i ogrlica mi je veoma lepa. Ajlajner što se tiče šminke je sasvim dovoljan ☺

  
Utorak 
- Još jedan meni veoma zanimljiv look. Sasvim jednostavan, a opet veoma upečatljiv. Majica je baš zanimljiva, a i minđuše su preslatke, uz to kožne pantalone i ponovo Nike Air Force patike, znate koliko ih volim!  

  
Sreda
- Meni možda najlepši outfit ove nedelje, običan džemper, obične farmerke, ali veoma lepa kombinacija na kraju, baš zbog crvenih detalja - marame-rajfa i Starki. U ogrlicu sam se zaljubila, prelepa je! 


  Četvrtak
- Bilo bi super da na kraju nisam shvatila da duks ima teget rukave, a ne crne. Međutim, ako zamislimo da su crni dobijamo jedan prelep, opušten look. Kapa je veoma zanimljiva, a sviđa mi se i prsten. Ponovo Nike Air Force patike, posledica toga što nisam sve kombinacije pravila isti dan.
  
Petak
Ponovo kožne pantalone, ali nisu iste. Savršeno se uklapaju i u ova outfit i u outfit za utorak, tako da nisam znala iz kog da ih izbacim, međutim mislim da je važnije da kombinacije budu lepe, nego da se stvari u njima ne ponavljaju, pa sam ih zato ostavila u obe. Majica me je baš nasmejala, natpis mi se svideo. Ovakvu narukvicu imam i ja, veoma je lepa, mašnica i ajlajner na očima će izgledati slatko ☺
 To je to za ovaj post. Uskoro možete očekivati i januarske favorite, kao i Teodora's Pajama party. Nadam se da vam se ovaj post svideo, hvala vam puno što ste čitali ♥



16 коментара:

  1. Svi outfiiti mi se svidjaju,mnogo mi je tesko da izdvojim jedan.

    ОдговориИзбриши
  2. Super outfiti.Najvise mi se svidja prva kombinacija:)
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super outfiti, moj favorit je outfit br. 4. :)♥♥
    Baš mi se dopada tvoj blog Teodora!

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sreda i cetvrtak definitivno!!♥♥
    Pogledaj malo moj blog.♥
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne kombinacije! Ne zna se koja je od koje lepša! :)

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Sve kombinacije su savršene!
    Ali ova za petak mi je najlepšaaa :)

    http://girlyworld07.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Outfit looks amazing <3
    http://kasjaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши