11.02.2015.

Valentine's day/Dan zaljubljenih

Iskreno, meni je ovaj dan kao i svaki drugi. Da me ne razumete pogrešno, nemam ništa protiv onih koji ga vole i slave, ali ja imam 13,5 godina i ne osećam neku preteranu potrebu da slavim ovaj datum. Međutim, za one koji slave odlučila sam da ipak napišem post.

Za početak želim da vam dam nekoliko ideja koje će vam možda koristiti.

#Gifts
Jedna od mojih omiljenih ideja, ne samo za Dan zaljubljenih, već i za ostale praznike kao i rođendane. Sve što je potrebno jeste da kupite karte (verovatno ih već imate kod kuće) i sa poleđine ispišete razloge zašto volite osobu kojoj ih poklanjate. Veoma jeftin poklon, a takođe veoma upečatljiv i lep. Osoba kojoj ga poklonite će se sigurno jako obradovati ☺


 
Na isti fazon kao i prethodni poklon, međutim, ovog puta razlozi su stavljeni u kutiju. Treća verzija je da razloge ubacite u teglu, i za razliku od prva dva načina, tada možete napisati neograničen broj porukica


#Decor
 

Jako zanimljiva ideja po mom mišljenju. Pravi se veoma brzo i lako. Sve što vam je potrebno jesu grana, najlon za pecanje ili bilo koji drugi konopac i krep, eko ili neki drugi ukrasni papir. Samo isecite srca od papira koji ste izabrali i konopcem ih vežite za granu.


 

Još jedan veoma lak DIY projekat. Od kartona isecite srca i samo ih obmotajte vunicom za štrikanje. Izgledaju veoma slatko. Nekima možete ukrasiti sobu, a neka možete pokloniti dragim osobama

#Random


Obožavam ovu ideju. Veoma lako se pravi. Na mali komad papira napišite neku poruku. Dovoljno je da napišete nešto poput ''I love you'', jer je veoma teško napisati bilo šta duže od toga na tako malom formatu. Postupak je sledeći: na prednjem delu štipaljke nacrtajte kovertu i papirić sa porukicom 'ubacite' unutra. Odnosno, zalepite između dva 'kraka' štipaljke.



Ideja za čestitku koja mi se veoma dopada. Da biste je napravili, moraćete malo da isprljate ruke, ali mislim da će vredeti, osobi kojoj je poklonite će se sigurno svideti :)

Jedna devojčica me je pitala kako da skupi hrabrost da pošalje simpatiji pismo za Dan zaljubljenih. Odnosno, zamolila me je da napišem post na tu temu, ali ja ga neću napisati zato što ne znam rešenje. Jednostavno, bitno je da shvatite da se od toga mogu desiti samo neke pozitivne stvari. Vrlo lako se može desiti da se i vi sviđate vašoj simpatiji ili da se samo još više sprijateljite. Znam da vam nisam Bog zna kako pomogla sada, ali, stvarno ne znam drugo rešenje :(

Hvala puno što ste čitali, nadam se da vam se post sviđa :)

P.S sve slike su sa interneta jer nisam imala vremena da sama fotografišem zbog raznih školskih i vanškolskih aktivnosti :(



24 коментара:

  1. Super ti je post :-)
    Hvala ti na komentaru, pratim te preko GFC-a <3
    Nadam se da ces uzvratiti ! xoxo

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divne ideje. Ovu prvu sam slicnu napravila za osmi mart svojoj mami. Prekul ideja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja isto razmišljam da to napravim svojoj za osmi mart ove godine. Hvala ti :) ♥

      Избриши
  3. Odlične ideje.Baš mi se dopada post.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicne ideje!
    Poslednja mi je najsimpaticnija!♥♥♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post kao i uvek Teodora! :)♥
    Baš mi se dopadaju sve ideje.

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljive ideje, sigurno bih napravila nekome, ali pošto nemam dečka, ništa od toga. :D
    Inače, odgovorila sam ti na komentar u ovom postu http://littlethings999.blogspot.com/2015/02/recenzija-eveline-8-u-1-laka-za-nokte.html :D
    Volela bih da se učlaniš u moj blog, ali naravno ako ti se sviđa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo i na komentaru i na odgovoru na tvom blogu, učlaniću se naravno :) ♥

      Избриши
  7. Prelijep post. Ideje su super :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Post je super, meni se baš sviđa! Štaviše, dosta od ovih ideja ja do sada lično nisam videla na internetu, a poslužiće mi za dekoraciju sobe. :D ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, jako mi je drago što ti se dopada i što će ti poslužiti :) ♥

      Избриши
  9. Najj ideje! Predobro je ! Najviše mi se sviđa ono prvo, s kartama i štipaljke. Baš je sve cakano ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, baš mi je drago što ti se dopadaju ♥ :)

      Избриши
  10. Najj ideje! Predobro je ! Najviše mi se sviđa ono prvo, s kartama i štipaljke. Baš je sve cakano ☺

    ОдговориИзбриши