15.02.2015.

Velnea Body Butter - Cranberry & Chocolate / Recenzija

Jedan od proizvoda o kojima se baš mnogo pričalo. Reč je o body butteru. U početku sam bila vrlo skeptična. Viđala sam slične proizvode, ali po mnogo višim cenama. Želela sam da ih probam, ali nisam bila spremna da toliko platim proizvod koji ću možda jednom probati i onda baciti. Međutim, tada sam u Lily-ju ugledala ovo.

Nakon nekoliko nedelja traganja za puterom za telo (ako ne postoji drugi izraz) odlučila sam da ću kupiti prvi koji nađem, bez obzira na cenu. Imala sam sreće, pronašla sam ovog mališu koji, verovali ili ne, košta samo 149 dinara (četvrtinu cene drugih body buttera). Nažalost, ne mogu da ga uporedim sa onim skupljim jer ih nisam koristila, ali nisam ni imala potrebu. Ovaj je odlično obavljao svoj posao.



Verovatno ste prepoznali da je isti proizvod, samo drugačijeg mirisa u mom ,,Potroši pet do proleća'' TAG-u. Nisam ga skroz potrošila, ali pošto sam čula da je potpuna pomama i da se unapred rezervišu, kada sam ga videla, odmah sam morala da kupim još jedan. Trenutno imam dva i iskreno, ne mogu da odlučim koji je bolji. Crveni nekako bolje miriše (po mom ukusu), dok ovaj braon ima bolju strukturu, imam osećaj da više prija mojoj koži nego crveni, ali u principu rade istu stvar, samo što imaju različite mirise.

                                          

Svetlo braon boje je i miriše na čokoladu. Kada sam ga kupovala, mislila sam da pravim veliku grešku. Verovala sam da će mi biti jako čudno da mirišem na čokoladu i da ću imati potrebu ponovo da se tuširam, iako se ovaj proizvod nanosi odmah posle tuširanja, što znači da ste se tek okupali. Međutim, nisam pogrešila, meni je miris veoma prijatan, ali vam za svaki slučaj predlažem da prvo isprobate tester.


Sadrži 250ml što mislim da je i više nego dovoljno za cenu. Pošto su dosta masni, veoma se lako razmazuju tako da ovaj proizvod može trajati i do mesec-mesec ipo. Na gornjoj slici možete pročitati sastojke. 

Moje ocene: 

-Kvalitet u odnosu na cenu: 10
-Miris: 10
-Pakovanje: 9
-Delovanje: 10-
-Trajanje: 8

Nadam se da vam se ova recnzija svidela, ako koristite ovaj proizvod i želite da dodate još nešto što ja nisam spomenula, ili imate pitanje, slobodno to uradite u komentarima. Hvala što ste čitali

26 коментара:

  1. Odlična recenzija! Proizvod nisam koristila tako da nemam šta da kažem više, hah. :D♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se dopala ova recenzija, pročitala sam je od početka do kraja i uživala sam :D
    Vrlo je povoljna cena, ako ga vidim negde u Lilly-ju uzeću ga sigurno :) Je l' znaš koje još mirise imaju? Nešto ne volim kupke, šampone i kreme sa mirisom čokolade, uopšte me ne privlače :)

    Novi post na blogu:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago zbog toga ♥ Postoji i sa crvenim voćem, a mislim da ima i neki sa vanilom, ali ne znam da li je on iz te kolekcije :)

      Избриши
  3. Odlična recenzija,ddefinitivno ću ga kupiti jer mi taman treba jedan koji nije skup a lepo obavlja posao :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ovaj je odličan, toplo ga preporučujem ♥ :)

      Избриши
  4. Super post i recenzija :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se post. :) Spominjala sam ovaj proizvod u postu gde sam pisala sta sam kupila. Iskreno, na pocetku sam bila odusevljena mirisom i strukturom ali posle par dana sam prestala da ga koristim. Miris mi je cudan mnogo, ne mogu nekako da ga podnesem :D a sad mi je i struktura cudna, osecam se kao da mazem nesto jestivo na telo. Kako god, ipak je to stvar ukusa. :)
    Pozz <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga koristim oko dve nedelje i za sad mi je okej. Miris je specifičan i normalno je da se ne sviđa svima. Kažem, meni je za sad okej. Hvala ti puno ♥ :)

      Избриши
  6. Анониман15.2.15. 19:15

    Imam isti, samo sto je od malina cini mi se hahah, i nije los x super post x
    Poseti me ako budes imala vremena:
    milicinsvet.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja taj sa crvenim vocem, meni se sviđa i taj. Poseticu naravno :) ♥

      Избриши
  7. Super! :D

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam ga probala, ali obožavam sve što miriše na čokoladu, tako da ću ga sigurno kupiti i isprobati, sada si me baš zainteresovala. Odlična recenzija! :D ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post...poseti moj blog uclani se,ja sam se uclanila kod tebe :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Probala sam ga kod drugarice, super si ga opisala. ♥

    onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam probala,ali hoću sigurno ahaha. :3
    Super post!

    Pogledaj moj blog,ako ti se svidi učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. heej izvini što ti nisam prije komentarisala ,ali iskreno na neko vrijeme sam bila zbunjena svašta se dešavalo,ali evo sda sam tu i komam .ovako ,moram ti reći da mi ovu drugu sliku neće da učita,mislim nije da nešto loše govorim već samo da te upitam da li je to samo kod mene ili je i kod tebe tako? čine mi se zanimljivim ti proizvodi pa ako budem imala gdje da ih nađem probam ih ,volim sve preparatte za kožu haha xd ,nego mislim da je genijalno mirisati na čokoladu hahhaha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej Emmice, nema veze. Drugu sliku meni normalno učitava, možda se kod tebe taj put nije učitala, i meni se to ponekad dešava. Probaj ga obavezno. Ja sam bila malo skeptična, ali zaista jeste simpatično :) ♥

      Избриши