20.03.2015.

1000 rsd challenge with Ivana!

Radila sam jako zanimljiv post sa Ivanom.Verujem da znate za njen blog, ali ukoliko ne znate, njen
blog je On My Way. Ona je već napisala ovaj post, tako da mislim da znate pravila, ali ukratko ću objasniti.

Pravila: Ivana i ja smo trebale za 1000 dinara jedna drugoj da kupimo proizvode i onda ih pošaljemo. Pravila su takva da ni ona ni ja nismo znale šta ćemo dobiti tako da sam jedva dočekala da mi paket stigne i mogu da kažem da sam apsolutno oduševljena. Svi do jednog proizvoda mi se dopadaju, hvala ti puno Ivana!♥

Slike su malo lošije, ali nadam se da vam ne smeta toliko

Sve sam dobila u ovoj preslatkoj crvenoj kutijici. Nije toliko velika, ali sve je lepo stalo u nju, a čak će mi i ona koristiti za senke ili balzame za usta na primer.


Kada sam izvadila proizvode, jako sam se obradovala. Sve što sam dobila je bilo baš ono što mi je trebalo. Dobila sam svetli, svetli ruž za usta, baš onakav kakav mi je trebao, Balein balzam za usta, plavi Aurin lak za nokte i Essence šljokičavu senku za oči (ako se tako kaže)



1. Cosnova lipstick u nijansi 20
- Jako volim svetlije nijanse, tako da mi se ovo baš svidelo jer ću ga sigurno koristiti. Ne znam da li vidite na mojoj ruci, ali nijansa je jako lepa. Čini mi se da ću moći da ga stavljam čak i za školu. U njemu se nalaze i sitne šljokice, ali to ne može da se vidi na slici. Iskreno, nisam se nikada ranije srela sa ovom markom, ali sam jako zadovoljna, tekstura je odlična, a količinski je bolji od ruža koji sam juče recenzirala.


2. Essence eyeshadow, 11 tiffunny
- Jako mi je žao što ne možete da vidite koliko je ova senka lepa. Potpuno je šljokičava, ali nikako nisam mogla to dobro da slikam. Dosta dobro je pigmentovana i mislim da ću je dosta koristiti


3. Aura Professional NPELL lak za nokte, 42-Skinny Jeans
- Ovim lakom sam oduševljena, odmah sam nalakirala nokte i primetila sam da je pigmentacija veoma, veoma dobra, a boja je baš onakva kakva je i u samoj bočici. Imam ga tek nekoliko dana, ali sam ga jako zavolela i verovatno ću ga kupiti ponovo ili još neku nijansu iz iste kolekcije


4. Balea-Candy Queen balzam za usne
- Ljubav na prvi pogled. Ja vama ne mogu da opišem koliko ovaj proizvod lepo miriše. Znate da nisam dobra u opisivanju mirisa, ali mislim da je ovo nešto kao puding od karamele. Prelepo miriše i savršeno neguje. Još malo ću ga testirati, ali za sada mi je odličan


To je to. Ivana, hvala ti puno, puno. Svi proizvodi su divni, oduševljena sam. Nadam se da se i tebi sviđaju proizvodi koje sam ti poslala. Takođe se nadam da se i vam post dopao, hvala puno što ste čitali ♥ :)

24 коментара:

  1. Odlicni proizvodii:-)
    poseti moj blog i uclani se http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super stvarčice♥♥
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Sviđa mi se boja laka. :)

    NOVI POST : http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super si proizvode dobila! <3
    Na mom blogu je isti post sa Katarinom!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, procitala sam i vase postove, odlicni su, a svidjaju mi se i proizvodi koje si ti dobila i oni koje si kupila Katarini :) ❤

      Избриши
  5. Mislim da niste trebale da kopirate Tijanu i Teodoru,jer stvarno nije fer :)

    Ali dobro,sve u svemu,super post partnerko ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovakvi postovi se dosta dugo planiraju. Imali smo dogovor za ovaj post jos pre 11-og marta kada je Tijana objavila svoj post, a nije bilo smimsla da obustavimo sve kada su proizvodi vec bili kupljeni, mogu pronaci i datum kada smo prvi put dosle na ideju za ovaj post. Videla sam da su nesto slicno uradile i Angelina i Katarina, a mislim da je potpuna slucajanost sto smo svih sest objavile postove ovog tipa u samo nekoliko dana. Uostalom, ovakve postove su radile mnoge Youtuberke, tako da bi onda to bilo kopiranje svih njih. U svakom slucaju, izvinjavam se Teodori i Tijani ako su ovo shvatile kaoa uvredu ili kopiranje :( inace, hvala ti puno ❤

      Избриши
    2. Jelena, nisu Teodora i Tijana izmislile ovo, pa da kazes da smo ih kopirale.Kao sto je Teodora rekla, mnoge youtuberke rade ovo. ;) Inace Teodora, super je post. ♥

      Избриши
  6. Ovaj ruz mi se bas svidja.♥ Super post.☺

    ОдговориИзбриши
  7. Super proizvodi. Prelep poklon! ;)
    sandrin-kutak.blogspot.com
    QIA na mome blogu!

    ОдговориИзбриши
  8. Karmin je prelep! Tu boju volim da vidim na drugima, ali lično više volim da nosim jače karmine. Balein balzam moram da probam, u poslednje vreme sve češće čitam o njemu. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja obozavam svetlije karmine pa mi se ovaj bas svideo, a balein balzam obavezno isprobaj! :) ♥

      Избриши
  9. Ovaj karmin je predivan! Već imam par Essence-ovih karmina i okej su, samo što ne traju dugo i to im je ogromna mana:-/
    Posetite moj blog ako želite: throughthereality.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, veoma je lep. Meni je i dosta postojan, ali koristim ga tek nekoliko dana, tako da moram jos malo da ga testiram :) ♥

      Избриши
  10. Super post kao i blog :)♥

    andreasworld11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Ovaj lak mi izgleda savršeno. Kako dobra nijansa! (y)

    Pogledaj moj blog
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Karmin je zaista savrsen! ♥♥
    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥ Ako zelite uclanite se na moj blog. ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Super stvari si dobila zaistaa... Idem da pogledam šta si ti njoj kupilaa
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши