12.03.2015.

Februarski favoriti

Malo kasnim, znam, ali sam sigurna da ste već napamet naučili da imam jako puno obaveza oko škole i da doslovno ništa ne stižem. Kasnim na sve, na privatne časove, na pripremne časove, u školu, na sve ostale aktivnosti, jednostavno, nigde nisam bila u proteklih nedelju-dve, a da nisam zakasnila. Ipak, našla sam malo slobodnog vremena i odlučila sam da napišem ovaj post.

Victoria's Secret - Romantic Wish parfem
- Jako sam zavolela ovaj parfem. Kao što vidite, skoro skroz sam ga potrošila za manje od mesec dana, ali to dokazuje tome da je zaista lep. Ne znam tačno da vam kažem na šta miriše. Ja sam ga dobila uz čokoladu i sjaj za usne koji su bili sa ukusom i mirisom badema tako da je ovaj parfem meni uvek bio asocijacija na badem, ali ne miriše ni blizu tako. Jedino što mogu da kažem je da se oseti neka svetna nota koja se možda neće svima dopasti, ali mene je oduševila



Kate Moss - Ruž za usta 
- Jedna od stvari koje sam dobila za 8. mart, iako sam ga kupila sama sebi još sredinom februara. Ja sam apsolutno oduševljena. Savršeno je pigmentovan, ima odličnu teksturu, možda je malo suvlji, ali to se zaista i ne primeti toliko. Jedina greška koju sam napravila je ta što sam uzela neku nude nijansu koja meni uopšte ne stoji. Da me ne razumete pogrešno, stavljala sam ga svaki dan i stvarno sam ga testirala, ali to što nisam izabrala dobru nijasnu je moja krivica, a sigurno ću kupiti još jedan. Ako želite, mogu napisati i recenziju



Victoria's Secret - Sweet Talk Lip gloss
- Dobila sam ga pre nekoliko meseci i uopšte ga nisam koristila. Otkrila sam ga početkom februara i koristila sam ga jako često. Nekad sam ga čak stavljala i preko Kate Moss ruža. Žao mi je što su čak dve stvari iz Victorie, ali to su stvari koje su mi se svidele i za koje sam sigurna da se nećete pokajati čak ni ako ih naručite.



Velnea - Vlažne maramice za skidanje šminke
- Do ove godine sam za skidanje šminke koristila uglavnom klasično Garnier mleko za skidanje šminke koje je odlično radilo svoj posao, ali onda su jako počele da me peku oči od njega i to je bio znak da odmah prestanem. Prvo sam mislila kako ću jedan period koristiti nešto drugo i onda se vratiti tom mleku, ali toliko sam oduševljena ovim maramicama da više nisam ni pomišljala na stari način. Prvo sam napravila grešku i kupila dva pakovanja Nivea maramica (oko 430 dinara je jedno pakovanje) i one su bile sjajne, ali onda sam ušla u Lilly i videla da su ove Velnea maramice, verovali ili ne 68 dinara, takođe sam kupila dva pakovanja i oduševljena sam. Toliko su dobre, da su čak, ako mogu tako da kažem i bolje od onih Nivea, Njih sam koristila po dve, ovih po jednu, tako da, svima vam od srca preporučujem da ih  probate, za 70 dinara stvarno nemate šta da izgubite, a puno ćete dobiti ☺






L'Oreal - Intenza Wings maskara
- Koliko sam upućena, ona je tek nedavno stigla u prodaju i odmah sam iskoristila priliku da je kupim. Videla sam na internetu neke tutorijale o tome kako ova maskara ima takvu četkicu da se mazanjem pravi i neka linija nalik ajlajneru, međuti, meni ne ispada tako, ali stvarno je i sama formula odlična i najviše sam je koristila prošlog meseca definitivno



Garnier PureActiv - Gel za čišćenje lica
- Kada skinem šminku gorepomenutim maramicama, izgleda da je šminka potpuno skinuta, međutim, ja volim da lice skroz očistim još nečim kako bih bila skroz sigurna, ovog meseca sam za to najviše koristila ovaj gel. Prelepo miriše, a koža je od njega veoma meka. Ne mogu da kažem da je učinio neka čuda sa mojim licem, ali da mi je pomogao, zaista jeste. Posle njega sam potpuno sigurna da više nema ni trunke šminke na mom licu i time je apsolutno zaslužio da se nadje na mestu na kom se našao.



Kraaaj :) Izvinite zaista što nisam pisala nekoliko dana, tako je kako je. Nadam se da vam se post dopao, Hvala vam puno što ste čitali. U komentar mi možete napisati da li ste koristili neki od ovih proizvoda ili navesti vaše favorite. Srećno sutra (petak 13.) ♥





22 коментара:

  1. Super post! <3
    Mnogo mi se sviđa tvoj blog, jako lepo pišeš!
    Poseti moj ako možeš http://www.t-prettyliar.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! :) Super favoriti! :)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Što se mene tiče volela bih da vidim recenziju za taj ruž! Sudeći po imenu bloga ti sigurno oboooožavaš mart! Hahha!
    P.S. Sutra imamo dvočas iz matematike, sreća će mi itekako trebati!
    P.P.S. Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš----→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno ću je napraviti uskoro :) March Baby znači martovska beba, pošto sam rođena u martu. Haha srećno, hoću :) ♥

      Избриши
  4. Odličan post.Slažem se sa Milicom i ja bih volela da vidim recenziju ruža :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam da čitam tvoj blog. Postovi su uvek predobri, kao i ovaj. Slike su isto super. :)<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, jako si me obradovala ovim komentarom ♥ ♥ :)

      Избриши
  6. Jako lepi proizvodi :) Ne znam da li ovde kod nas uopšte ima ovih Victoria's secret parfemčića, baš bih volela da probam neki :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da mogu da se naruče preko onih devojaka koje donose iz Amerike. Hvala ti ♥ :)

      Избриши
  7. Nisam koristila nijedan od ovih proizvoda, ali stvarno me je iznenadila cena maramica koje koristiš za skidanje šminke. Sigurno ću ih kupiti. Takođe, imala sam u planu da kupim ovu novu L'Oreal maskaru, baš mi je drago što si napisala mišljenje o njoj. Stvarno super post, kao i svi ostali. :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Juče sam ponovo išla da ih kupim, sada su oko 80 dinara, međutim u poređenu sa svim ostalima, i dalje imaju odličnu cenu. Što se tiče maskare, shvatila sam i način na koji se 'transformiše' u ajlajner, tako da mi je ono sad definitivno omiljena. Hvala mnogo ♥

      Избриши
  8. Super su prouzvodi!! I da superiska blog!! Imas me za citoca!!

    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Slažem se u vezi vlažnih maramica. Odlične su i bolje od svake kreme.

    http://my-world-hanna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imamo isto mišljenje, ja od kad ih koristim, nisam ni pomislila na bilo šta drugo :) ♥

      Избриши
  10. Nemoj da se brineš zbog 'prebukiranosti', razumem te u potpunosti. I meni je škola preko glave. Inače opravdala si odsustvo na blogu ovim sjajnim postom. :)
    Posetite moj blog ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Svi smo u žurbi i obavezama ovih dana, ne brini, nisi jedina. :D
    Zanimljiv blog.

    http://iliveinfictionalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши