19.03.2015.

Kate Moss Lipstick Rimmel 08 / Recenzija

Danas je moj rođendaaan. Jako je teško opisati šta ja mislim o rođendanima. Zapravo, obožavam ih, znam datume rođenja svih ljudi kojima sam bar jednom čestitala, možete i zamisliti kolika je onda moja ljubav prema njima, ali same proslave rođendana ne podnosim. Pre sam ih i volela, ali sada su potpuno izgubile smisao, ako mene pitate. Prave se ogromne proslave na kojima su ljudi sa kojima se i ne družimo toliko, a opet, ako pozovemo nekog drugog, onda moramo i tog, pa još jednog i sakupi se grupa ljudi koja nema nikakvog smisla, mada, šta je tu je. Da mi pređemo na post.

Nedavno sam vam napisala da sam kupila jedan koji mi se baš i nije dopao i rekla sam vam da je bio u nijansi 08, međutim, napravila sam grešku jer je još jedan koji sam kupila u nijansi 08. Ne znam šta se tu desilo, ali do neke greške je došlo. Rado bih proverila u kojoj nijansi je onaj, ali sam ga poklonila sestri tako da nema smisla da ga tražim nazad, a pre nego što sam počela da pišem ovaj post, telefon joj je bio isključen. U svakom slučaju, ovo jeste nijansa 08, ali to nije toliko ni bitno jer ćete, ukoliko se odlučite na kupovinu, sami izabrati nijansu koja vam odgovara.

Kao što možete primetiti, crn je sa crvenim slovima, mada mislim da nema potrebe da vam opisujem izgled jer to i sami vidite. Ono što možda ne vidite jeste njegova veličina. Ona je standardna, kao i svi ostali ruževi, dok je čep malo iskošen, ali ne znam koliko je to bitno.



Svetlo je bilo malo lošije, ali boja jeste onakva kakvu vidite na slici. Nešto između roze i braon, nije ni bordo nego nekako vuče i na one nude nijanse. 




Moj je u nijansi 08 kao što možete videti na slici i meni se sviđa boja. Po mom mišljenju, nije prikladan za školu, osim ako se preko njega ne stavi neki sjaj za usne koji malo neutrališe boju. Bez obzira na to, dosta je kvalitetan. Tekstura me je oborila sa nogu, a što se mene tiče ima plus i za trajanje. Ja sam neko kome šminka, a pogotovo sjajevi, ruževi i ostale mackalice za usta nikada ne traju duže od 5 minuta, ali ovaj proizvod je zaista veoma postojan


Što se tiče mirisa i ukusa, takođe imam samo pohvale. Nisam dobra u opisivanju mirisa, ali taj miris me asocira na proleće, ne znam tačno kako da opišem, u prvi mah mi je mirisao kao puding od vanile, ali mislim da je potpuno besmisleno da pišem o mirisu jer ne verujem da je to presudna stvar kod odabira. Ukus je veoma neutralan, ali mi se i to dopada s obzirom da sam imala iskustvo sa proizvodima koji su imali odvratan ukus, a prosto je nemoguće da ne osetite ukus jer vam je na ustima.


U svakom slučaju, bio bi moj apsolutni favorit da nisam primetila da se dobije jako malo proizvoda, a to je naravno minus, jer će oni koji stavljaju po nekoliko slojeva uspeti da ga potroše za manje od dve nedelje verovatno.




Gornja slika je sa interneta, ali ja sam slučajno zaboravila da slikam. Čini mi se da je moj četvrti sa leve strane (ili treći sa desne).

Ukupni utisak je veoma pozitivan. Izuzetno lako se nanosi, veoma je kremast, postojan, boje su jako lepe, miris i ukus takođe, ali jedina zamerka jeste količina, mada bih ga ponovo kupila. Takođe, mislim da je cena veoma pristupačna i srazmerna kvalitetu

Utisci:
 Kvalitet u odnosu na cenu: 9 (već sam rekla da mislim
 da je cena srazmerna kvalitetu u potpunosti, ali jedino što 
zameram jeste ta količina, pa onda hajde da fer ocenim)
Miris: 10
Ukus: 9
Pakovanje 9,5
Postojanost: 10

Ukoliko vam treba neki ruž. od srca vam preporučujem ovaj, cene se kreću oko 400-500 dinara, a za tu cenu, kvalitet je neosporiv.

Hvala vam puno što ste čitali i na divnim čestitkama, mnogo mi znači. Nadam se da vam se post svideo. Ukoliko ste koristili ovaj proizvod, obavezno napišite svoje mišljenje u komentar, nadam se da ništa nisam zaboravila da kažem. Takođe, ako vas još nešto zanima, slobodno pitajte :) ♥

12 коментара:

  1. Srecan ti rodjendan ♥

    Inace,super recenzija :D

    ОдговориИзбриши
  2. Srećan rođendan!
    Odlična recenzija i boja ruža mi se jako sviđa!


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija. Sve si super opisala! :) Sve najbolje ti želim od srca! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Pre svega, srećan rođendan, Teodora! Nadam se da se lepo provodiš <3
    Merkala sam ove Kate Moss ruževe u drogerijama, ali su oni ''običniji'' Rimmel nekako prevagnuli.. Mada i ovi mi se čine baš zanimljivi. Pakovanje je baš elegantno i jako mi se dopada što je crna boja, jer je to moja omiljena ☺ (pored roze)
    Slažem se da je glavna mana to što ima poprilično malo proizvoda, ali dobro ukoliko se ne stavlja svaki dan, može da traje sigurno mesec, dva. :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  5. Boje ruza su super! Odlicna recenzija! ;)
    Srečan rodjendan ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Pre svega - želim ti srećan rođendan! :) Slažem se sa tobom u vezi slavlja. Volim svoj rođendan, ali me sve to poprilično opterećuje. Mada, u svakom slučaju se nadam da ćeš ga proslaviti na najbolji mogući način. :) Inače, oduševljena sam bojom ruža, više volim jače boje na usnama! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan rođendan :) Superje post,baš si ga detaljo odradila.

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post :)

    Poseti moj blog → lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши