17.03.2015.

Life hacks :) #1

Čini mi se da je Tijana u poslednjem postu rekla kako trenutno doživljava kreativnu blokadu. Potpuno ista situacija je i kod mene. Javlja mi se hiljadu i jedna ideja, ali čim dodjem kući i krenem sa pisanjem posta-jednostavno ispare. Međutim, očekuje nas jedan sjajan post saradnje, sve ćete saznati uskoro, a pripremam i nekoliko recenzija. Hajde da predjemo na post.

#1
- Ne znam  da li ovo stvarno funkcioniše, ali ako zaista radi, moglo bi se proglasiti za otkriće godine. Okej, jeste odvratno i ,,ko zna ko je to sve dirao prljavim rukama'' (ovo vam je poznato, jelda? :)), ali mislim da je praktično s obzirom da sam hiljadu puta kupila onaj kao puding, ne baš pravi koji vi sami pravite, nego gotovi u čašici, ako me razumete, i morala sam da čekam da dodjem kući jer nisam imala kašiku, a 'umirala' sam od želje da ga pojedem.


18 Everyday Products You've Been Using Wrong - BuzzFeed Mobile


#2
- Dobro je znati u slučaju nestanka struje. Verovatno bih se plašila ovo da uradim, ali mislim da je olakšavajuće s obzirom na to da voštane bojice sigurno imate u kući i pretpostavljam da ćete ih naći lakše nego sveće (osim ako ih ne sakupljate) :)

Before braving the bee hive for wax, try this. | 21 Easy Post-Apocalypse Life Hacks Any Survivor Can Do


#3
- Iskreno, nisam baš sigurna da li ovo radi, ali vredi pokušati. Radi se o tome da bi napitak u šolji trebao duže da ostane topao. Ako probate ili ste probali, javite rezultate :)




#4
- Ovo zaista radi, pokušajte. Isto je i sa vodom. Jedno vreme sam želela da pijem osam čaša vode dnevno i bilo mi je teško da pijem iz velikih čaša pa sam koristila male, a ujedno i šire. Bilo je mnogo lakše jer sam razmišljala kako je prelako popiti vodu iz male čaše, ipak tu ima samo 3-4 gutljaja (kako da ne), a dovoljna je količina. Tako da, slobodno pokušajte, radi 100%




#5
- Sigurna sam da je dosta vas već znalo za ovaj trik. Stvar je u tome da, ukoliko imate nekoliko istih ključeva, ''glavu'' svakog nalakirate drugom bojom. Tako ćete lakše zapamtiti koji šta otključava



#6
- Iako ne verujem da bi meni pomoglo, ovo je zaista sjajan trik. Čini mi se da su na slici upotrebljene čičak trake, mada mislim da može i sa nekim belim kvadratićima, ne znam tačno kako se zovu, ali mogu se naći u prodavnicama sa alatima i stvarima za kuću (ako pronađem naziv napisaću vam, a ako neko zna na šta mislim ili nešto što bi takođe funkcionisalo, neka napiše u komentar)


#7
- Po mom mišljenju, mnogo je praktičnije jesti kokice iz činije, ali ovaj fazon sa kapuljačom je koristan ukoliko vam, kao meni na primer, više kokica završi negde po sobi nego u ustima :(


#8
- Ovako vam se šlic nikako neće otkopčati i samim tim nećete imati neprijatnost koju to prouzrokuje



#9
- Možda nije lep kao kupovni držač za telefon, ali je svakako veoma funkcionalan. Mislim da vam za ovo nije potreban Iphone tj. da se ovo može napraviti za koji god telefon. Može se napraviti i rupica za punjač, a biće veoma lepo i ako se oboji ili umota u ukrasni papir. Kako bi stajao, sa donje strane ubodite po četiri rajsnedle, ali pod određenim uglom kako ne bi padalo (pogledajte na slici)


#10
- Konačno. Postoji rešenje. Ovo mi se dešava čak i dok jedem Smoki. U početku neće biti lako, ali kad se izveštite, spasićete se ''crvenih prstiju'' bar dok ste kod kuće :)



Potrudila sam se da izdvojim nekoliko jednostavnih stvari koje vam zaista mogu pomoći. Ako nešto probate ili ste probali, obavezno javite utiske i u komentar napišite koji trik vam se najviše dopao. Još nešto sam htela da vam kažem. Radi se o tome da sam pre dva dana dobila mejl u kom sam obaveštena da sam jedna od izabranih BRAVO Bloggera. Naravno, bila sam presrećna, ali nisam htela mnogo da pišem o tome dok to sve ne bude zvanično. Onda sam videla da je i Teodora sa bloga Teodora's Small World već obavestila svoje čitaoce o tome, tako da sam i ja odlučila da vam to napišem, Hvala vam puno što ste čitali, nadam se da vam se dopao post :) ♥


14 коментара:

  1. Drago mi je što smo sada 'koleginice'. ☺ I ja sam nova Bravo blogerka. Inače, ovaj post mi se mnogo dopada. Ideje su tako jednostavne, a tako efektne. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni takođe, čestitam! ♥ Drago mi je zvog toga :)

      Избриши
  2. Predobar post! Baš mi se sviđa, i veoma je originalan! :)<3


    GIVEAWAY NA BLOGU :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Post je bas dobar.☺ Moram da probam ono sa soljom i laptopom. XD
    A ja sam uzela i zalepila stari telefon na daljinski i sad kad mi nestane ja ga samo pozovem (to sam procitala na internetu i probala sam)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, javi rezultate :) Da, i to je zanimljiva ideja, probaću ♥

      Избриши
  4. Super savjeti, par njih se ne bi baš usudila pokušati ali ima par baš dobrih :D

    Voljela bi da pratiš moj blog, ja naravno uzvraćam :D

    http://milasindinka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Imam osjećaj da bih pastele jako smrdjele. Za ostalo su ideje super *o*

    http://my-world-hanna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Toga se nisam setila :(. Drago mi je da ti se dopadaju ♥ :)

      Избриши