04.03.2015.

Teodora's pajama party



Znam koliko sam dosadna sa ovom rečenicom, ali i ovaj mesec mi je tako brzo prošao. Zapravo, postajem svesna da za samo nekoliko meseci završavam osnovnu školu i to mi je jako tužno. Iako nas ima 16 u odeljenju, sve ih jako volim i jako će mi nedostajati. Uz to i prijemni koji mi nikako nije jasan. Imamo 7 predmeta i 100% nepoznatih pitanja, a za mesec dana će biti probni prijemni za koji moramo biti spremni isto koliko i za pravi.No da pređemo na temu.

Ovaj mesec je kod mene u znaku Pretty Little Liars serije. Počela sam da je gledam pre oko nedelju, nedelju ipo dana i došla sam do polovine druge sezone. Gledam je non-stop i od srca je preporučujem svima. Gledam je OVDE . Osmacima ne preporučujem da počinju (iako sam i ja osmi razred), jer je serija ''zarazna'' u svakom smislu te reči, a sada mislim da nam je svima prioritet prijemni. Šalim se naravno, ako mislite i imate imalo volje, počnite da je gledate, stvarno je odlična, ali pokušajte da odvojite neko određeno vreme za seriju i pridržavajte se toga, mada znam koliko je teško.


Ovog meseca posetila sam i Sajam obrazovanja u Novom Sadu i definitivno odlučila šta želim da upišem, a istog dana, nekoliko sati kasnije upoznala sam i Nataliju sa bloga Natalijin Kutak . Stvarno je preslatka, obavezno pogledajte njen blog. Uz to, mislim da je prethodne nedelje bilo najposećenije blogersko veče, ali volela bih da su još posećeniji, nedeljom u 19h dodjite na taj blog da se družimo i pričamo o različitim temama, uglavnom vezanim za blog. Ako niste znali za taj blog, predlažem da i njega pogledate Mali blogerski kutak.

Žao mi je što konstantno pišem isto, ali škola mi je toliko iscrpela snagu i volju, da je postalo neizdrživo. Nije da ja nemam slobodnog vremena, ali imam maksimalno sat vremena dnevno i tada uglavnom gledam seriju ili posećujem druge blogove. Ostalo vreme je potpuno usmereno na učenje, jer mi je nagrada koju su mi roditelji obećali za završetak osnovne škole jako potrebna. Što se tiče postova, primetili ste da su malo ređi, ali zaista se trudim. Uskoro ću napisati favorite i još nekoliko recenzija.

Nadam se da vam se post svideo, hvala mnogo što ste čitali ♥ :)




27 коментара:

  1. Svaki tvoj post je poseban i meni jednako drag, a i volim ovako nonšaltantne postove, bez neke posebno određene teme. :) Moraću da počnem sa gledanjem PLL, ne znam zašto nisam do sada, ali pošto svi hvale seriju - moraću. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru. Ako imaš dovoljno vremena, obavezno počni, odlična je serija ♥ :)

      Избриши
  2. Bas mi je drago sto si upozala Nataliju. Kako ste se pronasle, mislim prepoznale?☺♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam takođe srećna zbog toga. Moja drugarica i ja je pratimo na Instagramu, pa znamo kako izgleda otprilike. Kada smo je videle pomislile smo da je to ona i onda smo nekako sakupile hrabrost da je pitamo i srećom smo dobile potvrdan odgovor. Bilo je jako čudno, ali stvarno sam srećna što smo se ipak upoznale ♥ :)

      Избриши
  3. oo teodora...Sjajan post :D Inace danas idem opet u Caribic, mozda se opet vidimo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Na žalost, tek sad sam videla komentar. Biće jos prilika sigurno ♥ :)

      Избриши
  4. i da, inace sam se zbunila, zatekla si me, inace bi te verovatno izgrlila i trazila selfi :) I drago mi je sto neko moze da me prepozna pored svih mojih fotoshopiranih slika na instagramu xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, znam i ja bih, ali i bila sam takođe zbunjena i žao mi je što smo te tako na prepad pitale. Sigurno ćemo se sresti ponovo i onda ćemo napraviti taj selfi :) ♥

      Избриши
  5. Ma ja jedva cekam da odem iz osnovne. xD Jao,pratim seriju Pretty Little Liars i u pravu si da je zarazna. Ja sam pred kraj druge sezone. Sta mislis ko je A?? Ja mislim da je Mellisa ili Alina majka. I am confused. Haha. Mnogo mi se svidja izgled bloga. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko god čudno zvučalo, želela bih da i ja jedva čekam. Ja imam ogroman problem sa tim, volela bih da ponovo, sa istim odeljenje ponovim svih osam razreda. Mislim da je Mona -A. Nekako mi je ona potpuno neutralna, a uvek se posvađa sa Hanom, baš pre nekog 'napada'. Jedva čekam da saznam ko je -A, mislila sam u početku da je Džena, ali to bi bilo previše očigledno. Hvala ti ♥ :)

      Избриши

  6. Obožavam PLL i totalno sam zaražena,hahhaa

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno ti je super blog,ne daj da te prijemni "dokusuri" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, borim se nekako, valjda ću uspeti ♥ :)

      Избриши
  8. Stvarno lepo pises ♥
    Mnogo mi se svidja ovakav tip tvojih postova,citala sam dosta za Pretty Little Liars,i svi kazu da je odlicna.
    Ali ja je jos nisam pogledala ;)
    Medjutim,post je odlican i sve ♥



    Hoces da budemo medijski partneri? :-)
    Uclani se u moj blog,i ja sam u tvoj inace ♥
    http://selenatorwoeld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, kao i blog!

    Volela bih da pogledaš moj blog i da kažeš svoje mišljenje za njega, mnogo bi mi značilo! ♥

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post draga, kao i cijeli blog :) <3 Učlani se na moj http://fdiarybyz.blogspot.com/ ako već nisi :*

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Obžavam PLL, serija je jako zarazna :)
    Ja gledam petu sezonu i još nije otkriveno ko je glavni A, samo nekoliko njih u A timu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo, slažem se. Ja sam počela da gledam treću sezonu i moje sumnje na Monu su se obistinile, ali izgleda da ih ima nekoliko :) ♥

      Избриши
  12. prelepo napisano. Super post
    Na mom blogu je Q&A pa ako imaš vre,mena pitaj me nešto, naravno ako te zanima
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши