14.04.2015.

6 Easy Hairstyles For School

Dosta dugo nisam posećivala ni We♥It,  ni Pinterest, a onda kada sam pogledala te sajtove, pronašla sam more zanimljivih frizura. U čast polaska u školu posle mini prolećnog raspusta, izdvojila sam nekoliko zaista jednostavnih, a veoma lepih i tako je nastao ovaj post.


1. Messy PonyTail
- Mislim da je postupak jasan. Samo zavežete visoki rep i onda izvučete nekoliko pramenova tako da izgleda neuredno (,,raščupano''), nešto slično Messy Bun-u. Verovatno vam prvi put neće ispasti kao devojci sa slike, ali vežbom do savršenstva.

The Hottest Female Hair Trends for 2015 Year http://pinmakeuptips.com/the-hottest-female-hair-trends-for-2015-year/

2. Messy Bun
- Druga frizura je takođe veoma jednostavna, a upečatljiva. Verujem da za nju svi znate. Potrebna vam je ona takozvana krofna, ali ako je nemate, možete se poslužiti i grejačem za nogu (ako imate gušću kosu), ili čarapu iseći tako da liči na grejač. Postupak je vrlo jednostavan, ima mnogo tutorijala na Youtube-u


3. Rep - Obrnuta pletenica
- Ime zvuči veoma glupo, ali stvarno ne znam kako se ova frizuta zove, samo znam da je prelepa. Nisam je nikad nosila jer kad želim, niko ne ume da mi je napravi, a često i zaboravim na nju. Dobra stvar je što će devojčice koje znaju same sebi da ispletu riblju kost, verovatno znati da naprave i ovo. Postupak je veoma lak. Plete se isto kao i obična riblja kost, samo sa druge strane, a konkretno riblja kost sa slike se pravi tako što pletete normalnu riblju kost, samo pramenove provlačite ispod. Sad zvuči komplikovano, ali stvarno nije.

 
4. Traka za kosu - Punđa

- Još jedno ime koje nema veze sa vezom, ali veoma lepa frizura. Ne znam da li je to baš ta frizura sa slike pošto ne vidim traku za kosu, ali sličnosti su veoma izražene. Ovo je možda i najlakša frizura u poređenju sa svim prethodnim. Potrebna vam je samo traka za kosu ili venčić, bilo šta. Radi se o tome da to najnormalnije stavite na glavu i na deo trake kod potiljka umotate kosu. Pramenove koji vam smetaju možete zakačiti ukosnicama.



6. Mašnica
- Sada na red dolazi jedna još lakša. Potrebna vam je samo mašnica. Radi se o tome da pramenove oko lica zakačite mašnicom, mada možete izabrati bilo koja dva pramena



To je to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se frizure sviđaju, u komentar mi recite koja je vama najlepša ili ako smislite bolje nazive. Želim da vas obavestim i da sam napravila stranicu na Facebook-u, ako želite, možete je lajkovati, a takođe, napravila sam i Instagram profil, ako želite, možete me zapratiti.

Link fb stranice: https://www.facebook.com/pages/March-Baby-Dreamer/271268732977141?fref=ts
Instagram: zovem se march_baby_dreamer, link: https://instagram.com/march_baby_dreamer/

P.S Srećan Uskrs, sa malim zakašnjenjem












24 коментара:

  1. Super post, ideje su baš slatke i jednostavne. Najviše volim Messy Bun, i najlakše mi je da je napravim. ☺

    NOVI POST http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopadaju ideje :) ♥

      Избриши
  2. Ovu 4 frizuru sam pravila.I baš je lepa.iinače se uvje i kosa.Inače pravilno ta frizura se zove Grčka punđa.Lep post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Četvrtu frizuru sam takođe koristila i da napravim lokne, zaboravila sam da napišem da i ako se ostavi preko noći, ujutro imate prelepe lokne. Hvala ti i što si me informisala o pravom imenu ♥ :)

      Избриши
  3. Najviše mi se sviđa treća frizura. Moraću da probam da je napravim, izgleda prelepo! :)
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj: jasminadi.blogspot.com. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se sviđa. Hoću naravno :) ♥

      Избриши
  4. Odlične frizurice, kao i post. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Zapratila sam te ne Instagramu i lajkovala sam ti Fejsbuk stranicu. <3 Inače, frizurice su prelepe, meni se posebno dopadaju druga i treća. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, zapratila sam i ja tebe ♥ Drago mi je što ti se dopadaju :)

      Избриши
  6. Idem odmah da te zapratim na instagramu. ♥ Inace, odlicne ideje. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, dopadaju mi se sve. :)

    Imam novi post, znacilo bi mi da ga pogledas i ako zelis da se uclanis.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Meni se mnogo svidja prva frizura, ali imam kratku kosu pa ne moze bas tako lepo da izgleda. :(

    Poseti moj blog imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima puno lepih frizura i za kratku kosu, sigurno ima nešto slično, isto tako lepo :) ♥

      Избриши
  9. Nominirala sam te pa pogledaj :* http://nevergiveup656.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post. Sve frizure mi se jako dopadaju , ali ja definitivno najvise nosim pustenu kosu ili vezem kosu u visoku pundju kada sam kuci. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu + Giveaway. ♥
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je što ti se frizure dopadaju ♥ :)

      Избриши
  11. Ja obooooozavam da pravim obrnute pletenice! :)

    wildflowerforest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sve frizure su presslatke *-* Meni je kosa kratka i stepenasta pa ne bih uspela da napravim išta od ovoga.Nominovala sma te za beauty challenge,volela bih da ga uradiš :)


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se sviđaju. Ima puno lepih frizura i za kratku kosu. Hvala ti što si me nominovala, odgovoriću izazovu ♥ :)

      Избриши