11.04.2015.

Bluberry Acai EOS / Recenzija

Prošle nedelje mi je konačno stigao paketić o kom sam vam i pre pričala, a u njemu ovaj slatkiš. U kvalitet EOS-a nisam ni sumnjala, pa mi nije bilo potrebnu puno vremena za testiranje. Moj je Bluberry Acai, dobila sam ga od tetke koja se nedavno vratila iz inostranstva, ali čula sam da mogu da se kupe i preko različitih stranica na Facebook-u.

Nije čudo što je pakovanje plave boje, a logičan sled događaja je i da miriše na borovnicu, što i jeste slučaj, po mom mišljenju identičan je mirisu soka od borovnice. Prvo mi je taj miris bio prelep, međutim, počeo je polako da me nervira, ali veoma dobro neguje pa ću pokušati da zanemarim miris. Samo što, ljubiteljima slatkastih mirisa, kao i ljubiteljima soka od borovnice će se miris sigurno dopasti.


Ne razlikuje se od drugih Eos-a, patent otvaranja je isti: gornji deo se odvrne, a onda zavrne da škljocne, tada ste sigurni da se neće otvoriti u torbi ili džepu i to je plus u odnosu na druge balzame u stiku, mada i ovo pakovanje ima mana. Prva i najveća mana je što se, prilikom zatvaranja, lako može okrznuti sama sredina, a drugi problem je što ostaje dosta proizvoda koji ne može da se potroši, ali, ako ne tražimo dlaku u jajetu, balzam kao balzam je odličan. Poređenja radi, oblik je više jajast, što znači da je veći od BME balzama, a i više proizvoda se dobija, mada i cena je dosta viša.


Kvalitet ni ovog puta nije izostao. Vrlo dobro hidrira. Ne ostavlja boju na usnama, samo sjaj, i, ako nekoga zanima, ukus nije toliko loš. Deluje veoma brzo, a usne su od njega izuzetno meke. Pakovanje je od gumirane plastike, tako da je prijatno na dodir, a i staje u svaki džep, Za ovo nisam sigurna, ali sam negde pročitala kako u njemu nema ni parabena ni glutena, a koliko sam razumela EOS ima i USDA Organic Certified, što dokazuje kvalitet.


To je to što se tiče ovog EOS-a (Evolution of smooth). Nadam se da vam se post svideo. Kakva su vaša iskustva sa EOS-ima? koji je vaš omiljeni? Hvala puno što ste čitali :) ♥

P.S Srećan Uskrs unapred ♥ :)


12 коментара:

  1. Odlična recenzija zaista! ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo si sve opisala. Ja planiram da kupim EOS kad budem isla u Nemacku.

    Poseti moj blog, imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, nećeš pogrešiti, pogotovo zato šo su, koliko znam, cene EOS-a tamo dosta niže nego kada se poručuju kod nas :) ♥

      Избриши
  3. Super recenzija. ☺

    Ja nisam imala priliku da kupim nijedan, ali sam čitala dosta recenzija i ovaj mi se najviše dopada (po onome što sam pročitala).

    Gde ima da se kupi, tj. preko koje stranice? ☺

    http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Mogu da se naruče preko stranice Eos Srbija, isti profil postoji i na instagramu :) ♥

      Избриши
  4. Ja do sada nisam imala priliku da probam EOS, ali na osnovu recenzija, čini mi da se je i više nego dobar. Svakako bih volela da ga probam! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni lično se jako dopada, nadam se da ćeš uskoro imati priliku da ga isprobaš :) ♥

      Избриши
  5. Super post, nominovala sam te za tag: http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj EOS izgleda baš zanimljivo! Mislim da će mi se svideti zato što ja obožavam borovnicu, a i izgleda lepo!

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da će ti se u tom slučaju svideti :) ♥

      Избриши