21.04.2015.

Friend Makeover with Tijana!


Pre oko mesec dana sam se sa Tijanom (Tijana's Diary) dogovorila da napravimo zajednički post. Da budem iskrena, ovo je bila njena ideja, ali meni se mnogo dopala jer je vrlo kreativna, a garantovala je nekoliko sati super zabave. Moj model je bila moja najbolja drugarica Marina i hvala joj puno što je učestvovala u ovome. ♥ :)

Pošto je tema bila večernji izlazak, Marina i ja smo se dogovorile da pravimo malo svečaniju kombinaciju, a rezultat možete videti na fotografijama koje slede

Prvo, izvinite što je logo ovako velik, ne znam zašto je takav, ali originalnu sliku bez njega sam slučajno obrisala, tako da se nadam da vam ova greška i ne smeta toliko. Frizura je sasvim obična. Kosa je ispeglana, ali pošto je duvao jak vetar, ne znam da li i na jednoj slici možete da vidite frizuru kakva je bila u početku


Što se šminke tiče, pokušale smo da napravimo neki neutralni smokey eyes i za to smo koristile Aura smokey eyes paletu koju ste videli u prošlomesečnim favoritima. Maskara koju sam koristila je  L'Oreak False Lash Wings Intenza, trenutno moja omiljena. Marina je na ustima imala Kate Moss ruž (takođe sam ga pominjala u prethodnim postovima). Upotrebila sam i Maybelline Better Skin puder. Žao mi je što ne možete da vidite kako je to izgledalo, ali vidi se da je stvarno bilo veoma neutralno


Nakit nije deo ove kombinacije jer mislim da je print na majici dovoljno upečatljiv.


Vreme je bilo promenljivo pa je bilo teško naći dobar ugao za fotografisanje, ili su sliku kvarile senke zbog položaja Sunca na jednoj strani, ili je vetar kvario frizuru na drugoj strani, mada nadam se da možete da vidite kombinaciju


Majica; New Yorker
Pantalone: C&A
Sako: Monsoon
                                                                 Patike: Converse
                                                            Krila na patikama: UNO

* I da, sako je zaista crn, ali zbog Sunca izgleda kao teget


Nadam se da vam se post svideo, u komentare pišite da li vam se svidela kombinacija. Hvala Tijani što je radila ovaj collab post sa mnom, nadam se da će u budućnosti biti još postova saradnje i jedno ogromno hvala Marini, bez koje ova kombinacija ne bi izgledala ovako kako izgleda. Ne zaboraviti da pogledate i Tijanin post OVDE i odgovorite na pitanje u anketi. Hvala što ste čitali ♥ :)

20 коментара:

  1. Baš mi se sviđa kombinacija i ideja je stvarno interesanntana za post.

    P.S Nominovala sam te za beauty challenge


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, nažalost, nisam sigurna da mogu da prihvatim izazov, ali ako se odlučim, obavestiću te. Hvala u svakom slučaju ♥

      Избриши
  2. Super collab post. Sve mi se jako dopada. Marina je prelepa. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja za post! Sviđa mi se outfit. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super ste uradile ovaj post. Svidja ju mi se patike.♥

    ОдговориИзбриши
  5. od svega najbolje i prvo sto sam zapazila jeste da ona ima iPhone (4 ili 5 rekla bih?...) Btw post je zanimljiv i ona je prelepa <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, i Marina se zahvaljuje i žao je što se niste upoznale onda kada smo se srele u Karibiku :( ♥

      Избриши
  6. Super ideja za collab i super si ga odradila! Svaka cast :)!

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se autfit... Majčica je divna
    Nominovala sam te za nešto, pogledaj o čemu se radi
    http://suzanas1.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award-tag.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se dopada. Hvala puno za nominaciju ♥ :)

      Избриши
  8. Sjajna kombinacija, prelepa je. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Kao što sam napisala kod Tijane, ideja za post mi se stvarno sviđa, originalna je! :) Tvoja drugarica je baš lepo obučena, meni se najviše dopadaju ova krila na njenim starkama! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se sviđa. Patike su moje, ali i Marina ima slične :) ♥

      Избриши
  10. Slažem se da je ideja super... Majica mi se jako sviđa u outfitu :D

    Natjecanje za najboljeg blogera/blogericu na Balkanu:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши