09.04.2015.

March favourites

Prošao je još jedan mesec, a moram priznati da me to baš i ne raduje, za manje od dva meseca ću završiti osnovnu školu, a onda kreće učenje za prijemni, prijemni, stres oko upisa i sve propratne stvari, ali dobro, ko preživi, pričaće. Šalu na stranu. Mart je, kao što se da primetiti, moj omiljeni mesec, rođena sam u martu, a osim toga dopada mi se i to martovsko vreme, nije ni previše hladno, a nije ni previše toplo (mada to poslednjih godina ne važi). Što duže pišem ove postove, to mi je teže da pronalazim proizvode koje bih mogla da ubacim. Stalno koristim iste proizvode i nekako se samo držim stare rutine, ali pokušala sam da izdvojim proizvode koji mi se stvarno dopadaju, i nadam se da će vam se post svideti.

1. Baby Lips - Cherry me
- Već sam rekla kako nisam obožavalac balzama koji ostavljaju boju, ali ovaj me je totalno oborio sa nogu. Iskreno, stavljala sam ga samo noću, ali odlično se brinuo o mojim usnama, mislim da ću ga u narednom periodu više koristiti.


2. Mini Pretty parfrem
- Koristila sam ga na početku meseca. Ovaj parfem ima dosta specifičan miris, pa ga ne možete nositi svaki dan (tj, ja bar nisam mogla), ali ovog meseca sam baš uživala u tom mirisu, tako da, imate moje preporuke.



3. B.U. - Heartbeat
- Trenutno moj omiljeni B.U. Dezodorans. Prelep je. Ja sam kupila ovaj sa dodatnih 50ml, ali sledeći put ću, kupiti i set sa šamponom ili onim kao parfemčićem. Nažalost i dalje se dešava da, kad ga naprskate, istog momenta morate da napuštate prostoriju, ali radi toliko lepog mirisa, zaista vredi.



4. Naomi Campbell parfem
- Kupila sam ga sredinom meseca i obožavam ga. Ne znam da vam opišem miris, ali nekako je lepršav, mene lično asocira na leptire, ne znam stvarno. Kupila sam ga u Jasminu, mada sam videla da ga ima i u dm-u. Ukoliko budete u dm-u ili Jasminu, obavezno ga makar pomirišite



5. Rosal - Morning rose
-Znate da sam ja dugo htela da kupim ovaj proizvod i da je uvek bilo nešto preče i tako da je Morning Rose tek nedavno dospeo u moje ruke. Da budem iskrena, u početku sam poželela da ga bacim, mislila sam da je izuzetno suv, ali vremenom se i tekstura nekako popravila i sada ga baš rado nosim. Boja je izuzetno lepa i pogodna je za školu



6. Aura - Smokey eyes 
- Radi se o manjoj paletici, u nijansi 204. Kao što vidite, najviše sam koristila belu, gotovo skroz sam je potrošila, ali mogu reći da ni ostale nisu loše, veoma dobro su pigmentovane. Posle bele, najbolja mi je siva, zatim svetlo-siva, pa onda ova šljokičavo-plava. Ona je na poslednjem mestu isključivo jer je veoma upadljiva i ne može često da se nosi, ali inače je odlična. Druga stvar koja mi se sviđa kod ovih paletica je stvarno pristupačna cena, a kvalitet je neosporiv



To je to, nadam se da vam se post svideo. Ako ste koristili neki proizvod slobodno napišite svoje mišljenje u komentar, ili napišite svoje mesečne favorite. Hvala puno što ste čitali ♥ :)

26 коментара:

  1. Ja imam B.U Heartbeat i odlican je :) Super post.

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarčice su super kao i post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Od ovih proizoda koje si navela imam samo B.U.Dezedoran i stvarno mi je super.Jer meni traje uve ceo dan.Naomi Campbell parfem nikad čula za njega.Ali prema tvom pisanju mislim da je baš onakav kakav ja volim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i meni veoma dugo traje B.U. dezodorans :) ♥

      Избриши
  4. Ja obozavam B.U. parfeme i maltene ih sve imam.♥ Super post.☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam baš toliko ljubitelj, imam nekoliko, ali trudim se da stalno isprobavam nove. Hvala ♥:)

      Избриши
  5. Super post,obozavam da citam tvoje favorite :)


    Novi post na mom blogu ---->lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Imam i ja ovaj Naomi parfem i dosta ga koristim. Cherry me najlepse mirise od svih baby lipseva, odlican je. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se takođe miris veoma dopada, slažem se sa tobom ♥ :)

      Избриши
  7. I ja volim Cherry me, najviše zbog boje. Pink Punch mi se uopšte ne dopada. :D B.U. dezodorase mnogo volim, samo mi ponekad zasmeta to što imaju izrazito jake mirise. Ovaj sa slike obožavam, ali npr. crni mi se u poslednje vreme smučio, za sada ga neću kupovati. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ljubitelj balzama u boji. Ni meni se PP ne dopada baš, mada je miris okej. Za B.U. se slažem :) ♥

      Избриши
  8. Super je post,ja isto imam ovaj Morning Rose i nekako mi je cudna tekstura :/<3

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Imamo slične favorite. Super post! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Baš mi se sviđa post, moraću da kupim Morning Rose i isprobam ga. ☺

    Danas sam napravila blog, volela bih da ga pogledaš i kažeš da li ti se sviđa. ☺♥

    http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se sviđa, posetiću naravno ♥

      Избриши
  11. Nemam cherry me,ali su ga neke moje prijateljice kupovale i mirise bozanstveno.B.U. dezodorans je odlican.Ja sam navikla na ono gusenje hehe.Tako da dezodoranse spricam kada cu izaci napolje ili bilo gdje izvan sobe.
    Odlican post.

    ОдговориИзбриши
  12. Imam istu Aura Smokey eyes paletu. ♥ Ja sam ipak koristila tamnije nijanse :) Planiram da kupim ovakav Rosal tj. Morning rose. Trenutno imam Violet Touch koji je fenomenalan ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planiram da kupim i Violet Touch, nadam se da će se i meni toliko dopasti ♥

      Избриши
  13. U svakim favoritima se mora naći Baby Lips, hah i stvarno je izvanredan. Još jedan veliki plus za Aura Smokey Eyes. :)

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam Baby Lips, mada sam ja uvek više koristila one providne, a i paletica je fenomenalna ♥

      Избриши