27.04.2015.

Serbia Fashion Week / Day 3

Verovatno ste čuli da je prošlog ponedeljka počela naša nedelja mode. Ja sam nažalost bila samo dva dana, odnosno tri revije (ili 5) i prvo što moram da kažem jeste da za organiaciju ne bih dala ni ocenu 0. Nisam nikada bila na nedeljama mode u inostranstvu, pa ne znam da li je tako i tamo, ali jedino je ta organizacija učinila da ovaj događaj ne bude skroz savršen. Prvi problem bile su karte i to što apsolutno nigde nije bilo napisano kako doći do karata, kao ni to koje su propozicije za dobijanje pozivnica, ali ajde, na kraju sam se nekako snašla.

Drugi problem bilo je to što posetioci nisu imali apsolutno nikakvu orijentaciju što se tiče revija. Na Sajam sam sa dve drugarice i njihovom mamom stigla oko pola 9 (imali smo karte za reviju koja počinje u 9) i čim smo došli stali smo u već formirani red, a u salu smo ušli oko 9.05-9.10 i nije bilo ni najmanjih naznaka da to u stvari nije naša revija. Onda je muški glas rekao da Fabric revija počinje za 10 minuta i shvatili smo da smo jednu reviju dobili gratis jer je došlo do ogromnog kašnjenja

Fabric Fancy revija
- Potpuno neplanirano sam se našla na ovoj reviji i u prvi mah sam bila oduševljena, haljine su mi se dopale, dopao mi se ambijent, muzika, sve, ali moram da priznam da u poređenju sa sledeće dve revije nije bilo baš toliko dobro. Da me ne razumete pogrešno, revija mi se stvarno svidela, ali naredne dve su mi jednostavno bile bolje. Sedela sam u trećem redu pa ne znam koliko možete da vidite :(







Boško Jakovljević revija
- U pitanju je muška revija, ali me je apsolutno ostavila bez teksta. Sva odela bila su u nekim zanimljivim bojama - plava, boja breskve, žuta, na pruge, ali zaista su bila prelepa. Moram da priznam da sam poželela da se ta revija nikada ne završi, imala sam osećaj kao da je sva lepota sveta smeštena u tri manekena koja su se nekoliko puta pojavljivala na pisti. Pravo oduševljenje nastalo je kada je Tijana Dapčević počela da peva. Sa pomenuta tri manekena je izvela i mini nastup. Pevala je neku prelepu pesmu, ali ja ne znam kako se zvala, pokušaću da nađem i verovatno ću vam napisati u komentarima. Sve u svemu, revija je bila pun pogodak








Marija Šabić revija
- Posle ove revije, Marija je definitivno dospela u mojih top 5 omiljenih domaćih dizajnera. Bilo je izuzetno lepih haljina. Da budem iskrena, možda su mi se ove kreacije više dopale od Fabric-ovih, ali opet ponavljam, zaista su male nijanse u pitanju. Reviju je otvorila prelepa Marija Ćetković, i od momenta kada je ona izašla na pistu, salom je vladala neka mnogo dobra atmosfera. Mislim da je revija potpuno 'oborila sa nogu' ženski deo posetioca, a manekenke su svojom lepotom zasenile i muškarce






To je to što se tiče trećeg dana. Znam da slike nisu Bog zna kakve, ali pametna Teodora je zaboravila i kartu i foto-aparat, tako da sam se po kartu vratila, ali sam ponovo zaboravila foto aparat i bila sam prinuđena da slikam sa telefonom, a i mesto na kom sam sedela nije predviđeno za fotografisanje pa sam zato stavila i neke slike sa interneta. Mnogo je lepo naći se u istoj prostoriji sa poznatim ljudima iz sveta mode, sa ljudima čija imena viđam u prestižnim svetskim časopisima i presrećna sam što sam imala priliku da ih vidim, neke od njih upoznam i sa nekima se fotografišem. Nadam se da ću za nekoliko meseci moći ponovo da odem, a do tada ću postaviti još jedan post vezan za ovaj događaj. Hvala puno što ste čitali ♥ :)




22 коментара:

  1. Одговори
    1. Ne dopada mi se baš kako sam ispala, ali možda stavim u drugom delu :) ♥

      Избриши
  2. Odličaaaaan post, volela bih da idem jednom. :)

    Novi post + giveaway :
    - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, sigurna sam da će ti se želja ostvariti ♥ :)

      Избриши
  3. Blago tebi. Bila sam u Novom Sadu za vreme nedelje mode međutim nisam mogla da dođem. :'(. Fenomenalne kreacije naših dizajnera. :) ♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće prilike drugi put. Potpuno se slažem ♥ :)

      Избриши
  4. Jao blago tebi i ja bih volela da idem na Fashion week,nikada nisam bila ali sam čula utiske moje drugarice koja je bila na Fashion Week-u u Milanu.
    Odličan post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno ćeš imati prilike jednom da odeš. Ne mogu ni da zamislim koliko se lepo provela, blago njoj. Hvala puno ♥ :)

      Избриши
  5. Blago tebi, stvarno je dožljaj otići tamo! Nikada nisam bila na takvom događaju, ali koja još devojčica/devojka ne bi volela da se nađe tamo? :D Baš si nam lepo dočarala celokupan događaj! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram priznati da je zaista bilo jako lepo, ali sigurna sam da ćeš imati priliku i ti da odeš neke od narednih godina! Drago mi je ako sam uspela, stvarno ♥ :)

      Избриши
  6. Meni najljepse djeluje rreca revija gdje su se, vidim, smjenjivale haljine raznih modela za razliku od prve, gdje su bile iste haljine samo drugog dizajna. Druga revija izgleda tako funky. Bas ih lepo oposala i naglasila nedostatke ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se da je revija Marije Šabić bila odlična. Potrudila sam se da budem potpuno objektivna i drago mi je ako sam uspela ♥ :)

      Избриши
  7. Ja sam planirala da idem, a sad kad cujem tvoje misljenje, mozda je i dobro sto nisam bila.☺

    Na mom blogu je takmicenje pa ako hoces pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda se nismo dobro razumele. Ja sam se stvarno prelepo provela i da mogu da vratim vreme ponovo bih otišla, samo što je ta (ne)organizacija malo pokvarila doživljaj, ali mislim da je vredelo otići. Jedino ako ne voliš gužvu i čekanje, onda si dobro postupila. Pogledaću svakako :) ♥

      Избриши
  8. Odlican post. Zaista blago tebi , ja bih dala sve da mogu da odem na modnu reviju. Uzivam gledajuci ih preko Fashion TV-a. Inace od svih revija koje si pomenula u tvom postu , najvise mi se dopada revija Marije Sabic. Prevazisla je samu sebe. :D ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Sigurno ćeš jednom otići. Slažem se oko toga da je Marija uradila odličan posao ♥ :)

      Избриши
  9. Super post! Šteta što organizacija nije bila savršena, ali dobro, samo da nisi zakasnila na neku reviju zbog toga :) Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. moram reći da mi je stvarno žao što ne stižem da ti komentarišem ,ali samo stignem da objavim post i komentarišem uvijek po par blogova,ali evo sada se sve smiruje u školi pa ću imati više vremena,hm čula sam za ovaj 'serbia fashion week', moram ti nešto priznati ja ne mogu vidjeti niti jednu sliku ustvari mogu samo 3,ne znam da li je to problem kod mene ili i kod drugih,ali samo da ti kažem ove tri što sam vidjela odlične su ,sviđa mi se ovaj muškarac sa plavim odjelom,odlična kreacija ..hjoooj.,znam kako je biti izgubljen u vremenu hahah xd eto voljela bih i ja doći jednom tu nadam se da će biti prilike hahha xd iako sumnjam čisto.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma <3333333333333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekoliko njih mi je reklo da ne mogu da vide slike, ne znam zbog čega, ali ću se svakako potruditi da rešim taj problem. Nadam se da ćemo se jednom sresti na Fashion Week-u, to je zaista poseban doživljaj :) ♥♥♥

      Избриши
  11. Divan post,ja bih dala sve da barem jednom odem na modnu reviju,a blago tebi. :*

    Posjeti i uclani se u moj blog. :*

    http://andreasbeutyworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, nadam se da će ti se ta želja ostvariti ♥ :)

      Избриши