23.05.2015.

Moji utisci sa BRAVO druženja

 Da, da, juče sam bila na BRAVO druženju i bilo je neverovatno. To je bio prvi put da sam bila na druženju tog tipa, ali toliko lepo sam se provela da sam odmah pitala kada će biti sledeće. Gost je bio Yasserstain, možete i zamisliti kako sam se osećala. U postu o omiljenim Youtube-rima njega nisam navela, ali sam u komentarima rekla da ga sve više pratim i da je odličan. U međuvremenu je došao na listu omiljenih i bila sam apsolutno oduševljena kada sam ga videla. Druga stvar je ta što smo sedeli za stolom i on je, verovali ili ne, sedeo pored mene. Nadam se da ovo nećete shvatiti kao hvalisanje ili nešto slično, samo navodim razloge zbog kojih je to bio jedan od najlepših dana ove godine. Pre nego što su Milan i ekipa stigli, razgovarali smo sa članovima redakcije, a onda smo davali predloge za nove rubrike i govorili mišljenja o već postojećim. Kada su gosti iznenađenja došli, pričali smo sa njima i postavljali im pitanja.


Da budem iskrena, Milan me je potpuno iznenadio. Skroz je opušten i odgovorio je na sva pitanja koja smo mu postavili, a uz to se šalio i potpisivao postere. Na portalu je pisalo da je u pitanju gost iznenađenja, a u novom broju je pisalo da će gost biti Yasserstain i ekipa, tako da ja nisam znala da li je to slučajno greška pošto znam da će i na Teen Talk-u učestvovati Yasser, ali sam za svaki slučaj smislila nekoliko pitanja koja sam želela da mu postavim. Kao što ste možda i pretpostavili, tamo nisam mogla da se setim ni jednog pitanja pa sam ponovo smišljala nova, ali sada sam ih zavolela još više i mnogo sam srećna što sam imala priliku da ih upoznam. Osim Yasser ekipe, upoznala sam i urednike BRAVO magazina, a posebno mi se svidela urednica portala. Na kraju su nam dozvolili da uzmemo stare brojeve koje nemamo. Tokom celog druženja mogli smo da se poslužimo sokovima i čokoladicama, a na kraju i uzmemo neki od poklona - knjigu, CD, DVD, nakit ili neki drugi poklončić. Sve u svemu, bilo je fantastično. Redakcija je bila gostoljubiva i profesionalna, a gosti su me kao što sam već rekla, oduševili. Mislim da je to to što se tiče ovog posta, podsećam vas da je Teen Talk u ponedeljak 25. pa ako je neko zainteresovan, može pogledati detalje na portalu. I da, da ne zaboravim, slika sa Yasserom i ekipom neću objavljivati jer mi se baš ne sviđa kako sam ispala, a i jednu sliku sa Milanom sam stavila na svoj privatni instagram @teodora_jevric pa koga zanima može da pogleda


Hvala svima koji su čitali :*

29 коментара:

  1. Baš mi je drago što si bila tamo, ne sumnjam da je to bilo jedno lepo iskustvo, i meni bi to sigurno bio pravi pravi doživljaj. :) Milan je kralj, ja obožavam njegove videe! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozitivno me je iznenadio Milan, slažem se sa tobom :) ♥

      Избриши
  2. Volela bih da ga upoznam. ☺ Ove godine smo bili na ekskurziju u Novi Sad. Bili smo na Petrovaradinskoj tvrđavi i dok smo smo se vraćali naišao je Yasserstain u svom autu. Nažalaost,nastavnici nisu dozvolili da odemo da se slikamo sa njim. :( ☺☺ Volela bih da dođem jednom na bravo druženju,ali s obzirom da živim baš daleko,za sada je nemoguće. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao, sigurno ste se obradovali kad ste ga videli. Verujem da ćeš jednom otići na druženje, od srca ti to želim :) ♥

      Избриши
  3. Baš super što si ga upoznala i slikala se sa njime. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post. Bas mi je drago da si upoznala njega jer ga ja obozavam , duhovit je , predivan je i prezgodan. Inace , kako mogu i ja da ucestvujem u tom Bravo druzenju? ♥

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom. Ovog puta je trebao samo da se pošalje mejl sa osnovnim informacijama, ali oni uvek objave informacije na portalu :) ♥

      Избриши
  5. Анониман25.5.15. 21:41

    Dona,nije više kao ona...

    ОдговориИзбриши
  6. Odličnoo! :D

    http://smoothieglam.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavam gaa. :D
    Posetite:http://milenaslife12345.blogspot.com/ novi post je na blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Baš mi je drago da si uživala na BRAVO druženju! Nisam ni sumnjala da je Yasser tako super! ☺

    Moj blog na drugom linku:
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista jesam, odlično je bilo. Yasseru svaka čast, sa svima je razgovarao i slikao se, bio je sasvim opušten i prirodan :) ♥

      Избриши
  9. *Obavještenje*
    Uđite na moj blog: myworldajla.blogspot.com i pogledajte drugi post
    Naime,riječ je o giveawayu i voljela bih kada bi se barem par vas javilo.
    P.S. Stvari ce biti kupljene vlastitim novcem

    ОдговориИзбриши
  10. WOOW *-* Blago tebi

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćeš i ti jednom imati priliku za to ♥ :)

      Избриши
  11. Super post.:)) Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши