26.06.2015.

Life update :)

Okej, znam da me nije bilo baaaš dugo, ali postoji hiljadu razloga zašto je to tako i ja se nadam da ću bar jedan deo uspeti da opravdam ovim postom.

Prvo, kraj školske godine. Verovatno znate da osmaci sa školom završavaju ranije, krajem maja. E pa to znači da je i period za popravljanje ocena takođe pomeren za 2 nedelje. Posle toga je bilo zaključivanje ocena i sve to što mi je dodatno oduzimalo vreme. Kada smo završili sa školom počelo je učenje za prijemni, a veoma je teško spremati se isti, a uporedno imati društveni život i pritom ostati normalan. Zatim matura. Nisam napisala post o tome, ali neke od slika ste mogli da vidite i na mom instagramu, ali ako želite mogu da napravim poseban post u kom ću staviti neke slike kombinacije koju sam nosila. Posle toga prijemni, pa sve obaveze oko upisa i sad sam konačno slobodnija što se toga tiče. Nisam se još upisala u srednju školu, ali sam opuštenija jer je najgori deo prošao. Ne znam da li ću pisati poseban post o ovome, ali savet koji imam za buduće osmake je samo da se opuste. Mene je u nedelju uveče (dan pre prijemnog) uhvatila takva panika, da ne znam da li sam više plakala ili sam se više smejala, ali zaista nema potrebe za tim. Testovi su bili sasvim korektni. Za one koji su redovno učili, bili su laki, a nisu bili preteški ni za one koji su se posebno pripremali za ova tri testa. Imam 95,5 bodova i nije da sam nešto prezadovoljna, ali s obzirom da mi za željenu školu treba 87 (prošle godine je bilo toliko) bodova, prilično sam zadovoljna.


Za vreme školske godine, govorila sam da nemam inspiraciju zbog škole, ne želim da pomislite kako samo tražim izgovore ili nešto slično, ali molim vas, pogledajte vreme. Juče sam nosila majicu dugih rukava, duks i prsluk. Tako obučena nisam bila ni zimus, šta se to događa sa vremenom? Čak i kada smislim o čemu bih mogla da pišem, slike ispadnu katastrofa i onda prosto nema smisla da pišem post sa slikama mnogo lošijeg kvaliteta. Neću da obećam, ali u julu ću praviti nekoliko photo vlogova sa jedne dosta zanimljive destinacije (tačnije za 19 dana ću početi) i mislim da će vam se to svideti, a uz to imam i nekoliko ideja za postove, tako da se nadam da će se vreme poboljšati.


Mislim da je to sve što sam planirala da vam kažem. Kako ste vi uradili prijemni? Da li ste zadovoljni ocenama sa kojima ste završili ovu školsku godinu? Hvala mnogo što ste čitali i imali razumevanja ♥

12 коментара:

  1. Razumem te u potpunosti s obzirom da sam i ja završila osmi razred. Prijemni je bio prelak osim matematike. ☺Šta ćeš upisati?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je matematika bila najlakša haha :) Planiram gimnaziju ♥

      Избриши
  2. Drago mi je što si se vratila! Postavi neki post o kombinaciji sa drugarskog, pratim te na instagramu, ali nisam videla sliku. :) <3

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videću, možda i napravim.Ups, verovatno sam izbrisala sliku, nisam baš dugo proveravala :) ♥

      Избриши
  3. Анониман26.6.15. 14:10

    Da ne upisujes mozda 14tu gimnaziju, i koji bi smer? Posto ja planiram aa mozda idemo zajedno onda :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi je drago sto si se vratila,i ja sam (bivsa) osmakinja,pa te potpuno razumem.Koju skolu planiras da upises?

    ОдговориИзбриши
  5. Skroz razumem tvoju odsutnost i to sto nisi mogla da budes cesto na blogu, jer sam i ja osmakinja i znam kako je sve to... Iskreno sam ocekivala tezi prijemni, mada ne mogu da kazem da je bio lak jer zaista nije. Bodovi su ti odlicni, od ukupnih 100 ti imas 95 i po i jos se zalis! :'D
    Ne brini, upadas u tu skolu koju zelis gotovo 100%. Samo me zanima,koja je to skola? Jesi li iz Beograda? :)

    Novi post na blogu --> Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam očekivala teži, mada je i ovaj 'lakši' došao po svoje i u gotovo svim školama su granice povišene. Sva sreća pa to nije imalo neki uticaj za mene, ali mi je baš bilo žao onih kojima je to pravilo problem. Gimnaziju sam planirala :) ♥♥

      Избриши
  6. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши