10.07.2015.

Top 10 trenutno omiljenih aplikacija

Kao što vidite, temperatura napolju je totalno promenljiva i ja jednostavno ne znam kako da se obučem. 50% su šanse da će mi biti hladno, 50% su šanse da ću se 'skuvati', pa sam ja kao rešenje izabrala da što manje izlazim iz kuće do nekih 18h (što i nije tako teško s obzirom da ustanem oko 1 ili pola 2 posle podne (ups)). Šalu na stranu, meni najviše odgovara da legnem malo kasnije i probudim se malo kasnije, jer je najzanimljiviji deo dana svakako deo od 6 posle podne kada sam napolju. Da ne dužim, ono što ja radim kako bih prekratila vreme jeste igranje igrica na telefonu, pošto me je instagram (na kom sam ranije provodila najveći deo vremena) zaista razočarao. Ne znam da li se to i vama dešava, ali efekti u potpunosti unište kvalitet slike. Na primer:

Original

Sa efektom

Možda ovo nije najbolji primer jer slika ni u početku nije bila baš oštra, ali mislim da možete da primetite da je druga slika još manjeg kvaliteta (obratite pažnju na krov automobila). U svakom slučaju, našla sam zamenu za instagram i želim da vam predstavim moju top listu trenutno omiljenih aplikacija

1. Kim Kardashian Hollywood
- Ovo je stvarno dobra aplikacija. Dobijate zadatke i pokušavate da ih rešite, što više stvari uradite, više ćete fanova imati, ali naravno i hejtera. Koliko sam shvatila, svrha svega jeste da postanete slavna ličnost broj jedan. Jedina mana jeste to što vam je za sve potrebna energija, a ona se baš sporo puni, ako bi se to popravilo, ovo bi ovo bila savršena aplikacija
 

2. Subway Surfers
- Igrica koju jednostavno volim da imam na telefonu. Desi se da mi dosadi pa da je neko vreme uopte ne igram, ali ima i dana kada bih mogla da je igram 24/7. Mislim da ste svi upoznati sa ovom igricom i da nema potrebe da je detaljnije opisujem


3. Retrica
- Šta da kažem osim da će mi ovo verovatno biti doživotni favorit

4. Trivia Crack
- Neka vrsta kviza. Takmičite se sa prijateljima ili random ljudima i odgovarate na pitanja (pitanja su iz opšte kulture). Kad date određen broj tačnih odgovora, dobijate figuricu. Pobednik je onaj koji prvi sakupi sve figurice. Mnogo novih stvari se nauči, tako da zaista od srca svima preporučujem, jer osim što ćete se zabaviti, neke stvari ćete i naučiti. Jedina mana je to što u podešavanjima ne postoji naš jezik.



 5. Hill Climb Racing
- Vozite se preko različitih terena i sakupljate novčiće. Tim novčićima kasnije kupujete nove terene i vozila. Odlična igrica za prekraćivanje vremena


6. Viber
- Verovatno svi znate šta je Viber, pa neću objašnjavati. U svakom slučaju spas kada ste na putovanjima, ali i dok ste kući.


7. Dumb Ways to Die
- Kao i Subway Surfers, često mi dosadi, ali volim da je imam na telefonu jer je toliko zarazna da uhvatim sebe kako je igram satima.


8. aa
- Stvarno ne znam kako bih opisala ovu aplikaciju, da biste razumeli pravila, trebalo bi da probate da je igrate. Nije za one sa kratkim živcima!


9. Agent Alice
- Odlična detektivska igra. Ukratko, radite na različitim slučajevima. I ovde postoji energija bez koje ne možete da radite zadatke, ali za razliku od Kardashian igrice, ovde se energija mnogo brže puni, što je veliki plus.


10. NeuroNation - brain training
- Postoji nekoliko sektor gde vi 'trenirate' mozak. Svaki sektor traje po 2 minuta i mislim da zaista podstiče razmišljanje. U svakom slučaju ako 'istreniram' mozak biće super, ako ne bar ću se lepo zabaviti.

To su bile moje trenutno omiljene aplikacija. Nadam se da sam nekome od vas pomogla. Ako vi znate negu dobru aplikaciju, obavezno je napišite u komentar. Hvala puno što ste čitali ♥


12 коментара:

  1. Veoma lep izbor pokusacu da instaliram neku od igrica :)
    ivasspecialsection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super. Većinu ovih aplikacija znam dok za drugi dio prvi put čujem. Mislim da ću instalirati zadnje dvije jer volim takve vrste igara :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, poslednje dve su baš dobre, sigurno će ti se dopasti ♥ :)

      Избриши
  3. Odličan post! Instagram ima ponekad neke loše efekte, zato ja uređujem slike na drugim aplikacijama. Znam za skoro sve aplikacije koje si pomenula, tj. uglavnom sam sve imala na telefonu, a neke još imam! ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. To je pametna ideja, iako nažalost nemam dovoljno memorije za dodatne aplikacije sa efektima, ali nadam se da će Instagram rešiti ovaj problem uskoro :) ♥

      Избриши
  4. Igrice baš i ne igram mada takođe imam u telefonu ''Subway Surfers'' i ''aa''. Retricu ne volim zbog onog dole 'potpisa' mada je preko drugog programa isečem. Preporučujem Aviary. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je takođe to nerviralo kod Retrice, ali sam sad već navikla.Instaliraću definitivno, čini mi se da je odlična ♥ :)

      Избриши
  5. Odlican post.Definitivno cu instalirati neke od igrica.
    Meni instagram ne kvari kvalitetu slika.
    Mozda je to kod tebe zato sto si vec imala efekat.Pokusaj uslikati bez ikakvog efekta pa onda dodaj :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće, hvala na savetu, ali mi se to dešava i sa fotografijama sa obične kamere. Nadam se da će uskoro problem biti rešen :) ♥

      Избриши
    2. I ja sam igrala Kim Kardashian Hollywood i bila sam 2.na A listi a prvi je bio moj brat koji je sebi hakovao igricu da bi me iznervirao ...to nije fer , ali kada sam deinstalirala igricu i posle sam je opet instalirala vratilo mi se na pocetak i mrzi me sada sve iz pocetka...
      Dobar program za slikanje je Candy Camera.

      P.S.pokusavam da obnovim blog , volela bih da izdvojite par minuta i vidite neke koje ranije postove , ako vam se svidjaju pridruzite se mom blogu . :)
      http://prettylittlegirlthings.blogspot.com/

      Избриши
  6. Od svih ovih koristim samo Retricu i Viber. Čula sam da je Kardashian veoma dobra. :)

    katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши