12.08.2015.

Baby Lips Electro BFF

Ovo je malo drugačiji post, ali meni mnogo bitan. Ne znam da li ste videli, Maybelline NY je organizovao konkurs po imenu ,, Baby Lips Electro BFF''. Da bi ste se uključili u takmičenje treba da napišete sastav na neku od kategorija (Slatke uspomene, Ponosne odluke, Najbolje iznenađenje i Najhrabrije odluke) i uz to pošaljete fotografiju na kojoj ste sa najboljom drugaricom. Iz svake kategorije biće izabrana jedna fotografija koja ima najviše lajkova i devojčice sa slike će dobiti Maybelline New York poklon pakete i priliku da se njihova priča nađe na bilbordu.

Moja najbolja drugarica je našu priču i sliku poslala i sad je faza u kojoj se, pored mnogo dobrih priča i pravih prijateljstava, borimo za pobedu. Bila bih vam mnogo zahvalna ako biste mi u toj borbi pomogli i lajkovali sliku OVDE. Mislim da je ovo prvi put da nešto tražim od vas, ali zaista bi mi mnogo značilo. Hvala svima koji to lajkuju unapred. Slobodno možete ostavljati linkove svojih slika, rado ću je lajkovati. 


Bio je ovo malo kraći post, ali opet ponavljam, za mene dosta bitan. Neću da vas ucenjujem pričama 'ko lajkuje sliku, reklamiraću njegov blog' ili da vas ucenjujem na bilo koji drugi način, ukoliko smatrate da treba, bila bih vam zahvalna, ukoliko ne, ništa, hvala vam što ste bar pogledali link. Toliko od mene. Ljubim vas i volim ♥




8 коментара:

  1. Lajkovala bih ali link nije ispravan. ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Lajkovacu ti sliku i zelim ti puno srece!

    #Ako zelis procitaj moj novi post; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Lajkovala sam. Srecno! Sastav je stvarno prelep. 😊
    anasviewoftheworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Lajkovala, nadam se da će biti od pomoći. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Lajkovala sam, želim vam puno sreće, iz razloga što je sastav predivan, kao i slike. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je fotografija moje najbolje prijateljice i mene, puno bi nam značilo ukoliko lajkujete! Hvala unapred. :)
    https://www.facebook.com/maybellinenys.rs/photos/pb.118627058219804.-2207520000.1439567599./860077417408094/?type=3&theater

    ОдговориИзбриши