08.08.2015.

TMI TAG

Kao što sam naslov kaže, danas ću raditi TMI Tag ili u prevodu previše informacija Tag i iskreno se nadam da će vam se post svideti jer se ne dešava baš svaki dan da Teodoru ne mrzi da odgovori na 40ak pitanja.

    Šta trenutno imaš na sebi?
- Majicu i šorc

Da li si ikada bila zaljubljena?
- Stalno sam zaljubljena

Da li si ikada imala užasan raskid?
- Imam 14 godina

Koliko si visoka?
- 174, i ne, ne treniram košarku :D

Koliko si teška?
- 59-60kg, nije ni da sam laka, ali s obzirom na visinu, zadovoljna sam kilažom

Imaš li pirsing..?
- Samo probušene uši, mada bih volela da imam još bar 2-3 minđuše na oba



..a tetovažu?
- Ne, niti želim da uradim

OTP?
- Hana i Kejleb iz PLL

Omiljena serija?
- Meni je omiljena uvek ona koju  tom momentu gledam, ali ako bih bila objektivna onda su to Pll, One tree hill, Monk i Scandal od stranih i Bela Lađa i Pozorište u kući od domaćih. Ma uopšte ne gledam serije :D

Koliko imaš godina?
- 14,5

Omiljena izreka
- Imala sam 2-3 omiljene, ali sam shvatila da šta god da mi se desi, prva izreka na koju pomislim jeste ,,Sve se dešava sa razlogom'', tako da eto, neka bude ta

Omiljeni bend?
- Nemam

Šta ti nedostaje?
- Neke osobe:)

Omiljena pesma?
- Pa generalno nemam, ali pesma na koju sam prvu pomislila i koju sam pustila na yt-u kad sam pročitala pitanje je pesma 'Tri dana'. Ne znam da li mogu da kažem da mi je omiljena, ali jedna od boljih koje znam, sigurno jeste.

Šta si u horoskopu?
- Ja sam dupli vodeni znak, u horoskopu sam riba, a u podznaku rak

Kvaliteti koje tražiš kod partnera?
- Iskrenost

Omiljeni glumac?
- Nemam

Omiljena boja?
- Hot Pink

Glasna ili tiha muzika?
- Glasna definitivno

Gde ideš kada si tužna?
- U šoping, kakvu god glupost da kupim, popravi mi se raspoloženje



Koliko ti treba da se istuširaš?
- Oko pola sata

Koliko ti treba da se spremiš ujutru?
- Oko 45 minuta

Da li si ikada učestvovala u tuči?
- Pa ovako iz zezanja, ništa ozbiljno

Zašto si napravila blog?
- Koliko volim da pišem, toliko volim i modu, kozmetiku i ostale ženske teme pa sam spojila lepo i korisno

Imaš li neke strahove?
- Pa u principu nemam neke ekstremne strahove, ali recimo da se najviše plašim mraka i samoće u kombinaciji.

Poslednje što te je rasplakalo?
- Poslednji put sam plakala kada sam se na aerodromu rastajala od drugara sa kojima sam išla u Englesku. U glavnom svi živimo u različitim gradovima, neki od nas i u različitim državama, tako da je pitanje kada ćemo se sledeći put svi zajedno okupiti :(

Kada si poslednji put nekome rekla 'volim te'?
- Pre desetak minuta drugarici, mada sam joj iz šale rekla 'sakam te', što u prevodu znači 'volim te', valjda se i to važi?

Značenje imena tvog bloga?
- Mnogi misle da je ime u stvari kopija imena yt kanala May Baby, ali nije. Drugarica i ja smo imale neku internu šalu za March Baby i Januar Baby, a reč Dreamer u imenu je došla na osnovu još jedne šale. Druga drugarica je komšinici koja nije sa našeg govornog područja rekla da je moje ime Sanjalica i ona je to ozbiljno shvatila i  toliko slatko izgovarala da su mnogi počeli da me zovu Sanjalice, iz šale naravno. Tako da mi je, kada sam prošle godine pravila blog, March Baby Dreamer bilo izuzetno zanimljivo ime i nekako sam to bila ja.

Poslednja knjiga koju si pročitala?
- Tremutno čitam ,,Hiljadu čudesnih sunaca'' i sviđa mi se za sad

Poslednja osoba sa kojom si pričala?
- Mama ♥

Šta ti je osoba kojoj si poslednjoj poslala poruku?
- Najbolja drugarica ♥

Omiljeno jelo?
- Lazanje

Mesto koje želiš da posetiš?
- New York



Poslednje mesto koje si posetila?
- Trenutno sam na moru u Budvi, pa ne znam da li se to važi, ako ne, onda Engleska 

Imaš li simpatiju?
- Uvek:)

Kada si poslednji put nekoga poljubila?
- U obraz mamu pre pola sata

Poslednji put kad te je neko uvredio?
- Stvarno se ne sećam, nisam konfliktna osoba, pa i izbegavam da se nađem u društvu takvih

Omiljeni slatkiš?
- FUUUUUDGE!!!

Sviraš li neki instrument?
- Svirala sam blok flautu u školi, ali od ozbiljnijih instrumenata, ništa

Omiljeni komad nakita?
- Narukvice

Poslednja pesma koju si pevala?
- Tri dana

Treniraš li neki sport?
- Body forming


To je to, hvala mnogo što ste čitali. Nadam se da vam se post dopao i da ste me malo bolje upoznali. Ako želite, možete odgovoriti na neka pitanja u komentarima :)  ♥

4 коментара:

  1. Sviđaju mi se odgovori, itekako! Baš sam se pitala šta znači naziv tvog bloga i hvala ti što si tu zanimljivu činjenicu podelila sa nama ☺
    PS. Poslala sam ti poruku na mail, pogledaj kada budeš imala vremena.

    http://yourworldyourrulesbytara.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post i blog takođe. Maloprije sam saznala za njega i jako mi se dopada.. Samo tako dalje! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Mislila sam da si malo starija, s' obzirom da tako divno pises.. I da ako zelis pogledaj moj blog ♥

    ОдговориИзбриши