26.10.2015.

I'm back!

Da li se sećate kad sam vam rekla da ništa ne stižem zbog škole? Povlačim reč. Osnovna škola, prijemni, sve to zajedno nije bilo komplikovano koliko ovo učenje u gimnaziji. Bukvalno ne stižem ništa, u svakom smislu tih reči. Ni da učim, ni da idem na treninge, a kamo li da imam društveni život. Da li verujete da smo prošle nedelje imali 5 kontrolnih, jedan pismeni i 3 odgovaranja. Stvarno ne želim da moj blog pretvorim u mesto za kukanje, ali tako je. Svi koji želite da upišete gimnaziju, pogotovo opšteg tipa, RAZMISLITE JOŠ JEDNOM!

Ni u jednom momentu zapravo nisam pomislila da odustanem od bloga. Znate da je blog moja ogromna ljubav i da me pisanje ispunjava, pa sam odlučila da ipak, koliko god bilo teško, pronađem malo vremena i za stvari koje stvarno volim. Čak sam osmislila i nekoliko postova, kao i novih rubrika, ali videćete sve. Eto, to je ono što imam da vam kažem za ovaj post, puno sreće na tromesečju. Ljubim vas! ♥ :)

3 коментара:

  1. Dobro nam došla nazad :) Samo ti uči i kad nađeš vremena, kuckaj :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Dobro došla nazad! Jedva čekam da pročitam tvoje nove postove..Srećno! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post!Učlanila sam se u tvoj blog,da li ćeš mi uzvratiti?Mnogo mi to znači.

    ОдговориИзбриши