25.08.2016.

Letnji filmski maraton/5 filmova koje morate pogledati

Svakog leta mojih par drugarica i ja organizujemo takozvani 'filmski maraton'. Radi se o tome da svako veče pogledamo po jedan film i tako mesec dana. Sastavila sam listu od 5 filmova koji su nam se najviše dopali i želim da je podelim sa vama.

*Neke od filmova ste verovatno i sami gledali, ali mislim da će svako pronaći bar nekoliko filmova koje nije gledao, a koji će mu se zasigurno dopasti.

**Sve filmove smo gledali preko filmovita.com (mog omiljenog sajta za gledanje filmova)   

1. Now you see me 2
Ovo je drugi deo istoimenog filma. Radi se o grupi najboljih svetskih mađioničara/iluzionista. Zbog brata blizanca jednog od članova te grupe, cela ekipa 'upada' u nevolju. Sledi njihovo oslobađanje iz novonastale situacije. Film se završava njihovim spektakularnim nastupom na dočeku Nove godine u Londonu, na kom otkrivaju veliku tajnu. Iskreno nisam očekivala da mi se film ovoliko dopadne jer ne volim nerealne filmove, ali zaista je mnogo dobar i toplo vam preporučujem da pogledate. Ovaj film nismo gledali preko Filmovite, ali sam se oduševila kad sam videla da može da se pogleda i tu.

Link: http://www.filmovita.com/now-you-see-me-2-2016/


2. Me before you
Film me je oborio sa nogu. Dok sam ga gledala nisam imala osećaj da je toliko dobar, ali bila sam oduševljena kada sam ga odgledala do kraja. Devojka dobija posao da se brine o paralizovanom čoveku. Razvija se neverovatna ljubavna priča koja će vam se gotovo sigurno dopasti!

Link:  http://www.filmovita.com/me-before-you-2016/#more-28192



3. Paper Towns
Film koji je snimljen po istoimenoj knjizi. Mislim da svi znate o čemu se radi u ovom filmu, jer je radnja slična onoj u knjizi. Čula sam da se mnogima kraj nij svideo, ali meni je dobar. Sveukupno mišljenje o filmu mi je vrlo pozitivno iako mi se knjiga za nijansu više dopala.

Link: http://www.filmovita.com/paper-towns-2015/


4. Love, Rosie
Moj drugi omiljeni film. Preedobar je. Mislim da je dosta vas gledalo ovaj film, ali za one koji nisu, prepričaću ukratko radnju filma. Šta se dešava kada stvari ne idu onako kako planirate i kada se vaš život zbog samo jednog događaja okrene za 360 stepeni, a uz to niste na vreme rekli određenim osobama koliko ih volite i koliko vam znače? Ukoliko ne znate odgovor na ovo pitanje, obavezno pogledajte ovaj film.

Link: http://www.filmovita.com/love-rosie-2014/


5. Ted 2
Evo i jedne komedije. Kao i film ,,Now you see me 2'' i ,,Ted 2'' je vrlo nerealan, jer prizaćete, nikada nećete sresti čoveka sa medom koji priča i koji se ponaša gotovo kao čovek. Ovaj film sam gledala pred spavanje kada mi je baš trebalo nešto ovakvo da me opusti i nasmeje i Ted je uspeo u tome. Drugi deo filma mi je bolji od prvog i mislim da će vam se svideti.

Link: http://www.filmovita.com/ted-2-2015/


To je to što se tiče ovog posta. Obavezno mi napišite u komentaru da li ste gledali neki od ovih filmova i da li imate neki film da mi preporučite. Hvala puno što ste pročitali ovaj post.

Lots of love
Teodora.

15 коментара:

  1. Hvala ti puno na preporukama. Ja sam svoj filmski maraton isplanirala za sutra. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super predlozi. Moraću nešto od ovoga da pogledam. <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na preporukama ,moraću da pogledam me before you <3 .


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Predivni filmovi, ali Ted je Ted :D obožavam tog ludog medvjedića ^_^

    Ako želiš možeš pogledati i učlaniti se na moj blogg, uzvraćam: http://danny991.blogspot.ba/ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Gledala sam Ted 2, Papers Town i Me Before You i predivni su, pogotovo ova 2 romanticna, bas da gledas u suzama haha. Ako zelis pogledaj moj blog, u toku je giveaway.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Inače nisam neko ko plače uz filmove, ali u pravu si,ova dva su zaista vrlo lepa i emotivna ♥

      Избриши
  6. Odlican post!Super filmovi,pogledacu
    Pratim te,uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post!Imas divan blog!♥ :) Hvala na lepim preporukama!
    Uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati:
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши