30.08.2016.

Yoga challenge with Nina♥


Zdravo svima! Danas za vas imam jedan post koji sam radila u saradnji sa mojom drugaricom Ninom (ona je u teksas šorcu, a ja u onom ciklama boje) sa bloga Nina's Way. Kao što možete videti, radile smo Yoga challenge. Odlučile smo da jedan deo posta bude na mom, a drugi na njenom blogu. Obavezno pogledajte i drugi deo posta koji se nalazi na njenom blogu. Moram da kažem da je meni bilo prezanimljivo da pravim ovaj post i nadam se da će se i vama dopasti. U nastavku ćete moći da vidite i originalnu fotografiju poze, a i naš pokušaj, tako da možete u komentarima da napišete kako smo se po vašem mišljenju snašle.

1. poza
-Moram da priznam da je ovo bila jedna od lakših

 


2. Poza
-
Nažalost nismo uradile baš potpuno isto kao žene na slici, ali za razliku od prošle, ova poza je bila jedna od težih

 

 

3. Poza
-
Žao mi je što je originalna slika mutna, ali zaista nisam mogla da nađem ni jednu malo boljeg kvaliteta. Za ovu pozu nam je bila potrebna mala pomoć Ninine sestre Lune (koja je bila fotograf). Luna, hvala ti puno!

 



 

4. Poza
 - I ovde nam je bila potrebna Lunina pomoć. Ovo je moja omiljena fotografija iz ovog posta i možda ste već imali priliku da je vidite na mom instagramu (@teodora_jevric).
 



5. Poza
-
Ni ova poza nije ispala onako kako smo želele, ali moram vam priznati da je daleko teže uraditi ovo nego što vam to verovatno izgleda.
 


 

I to je to za ovaj post. Želim još jednom da se zahvalim Nini što je radila ovaj izazov sa mnom (ne zaboravite da pogledate njen blog i nastavak ovog posta na njenom blogu), i želim takođe da se zahvalim još jednom i Luni koja je bila naš fotograf.

P.S molim vas ne zamerite na mojoj raščupanoj kosi i japankama koje se vide na gotovo svakoj fotografiji

Hvala puno što ste čitali!

32 коментара:

  1. Skroz originalno! Nisam videla da je iko radio ovaj challenge na blogu. Super ste, devojke, svaka vama cast! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv challenge!Sve ste divno uradile! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Kako ste originalne,svaka cast! ☺
    Do sada nikad nisam videla da je neko radio ovaj challenge na blogu. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna ideja za post,uglavnom sam ovo gledala na yt,nikad nisam citala na nekom blogu yoga challenge post!Sve pohvale!Sve ste super uradile!
    Novi post->jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo još ni kod koga nisam videla, svaka vam čast na ideji! :)
    Baš ste dobre u ovome, svaku pozu ste uspele odlično da odradite, ali mogu da zamislim koliko ste se namučile. :/
    Super post! :)
    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije bilo baš lako, ali uspele smo nekako. Hvala mnogo! ♥

      Избриши
  6. ajme preodlican post, ovo prvi put vidim ovako na blogu, inace sam gledala po youtubeu.. svaka cast
    hvala ti sto si posjetila moj blog

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Nema na čemu, baš mi se dopao tvoj blog! ♥

      Избриши
  7. Obožavam yoga challenge i par puta sam ga radila sa sestrom :) vas dve ste jako dobre u ovome ♥

    Pridružila sam se tvom blogu ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post


    Novi post: http://alexfashionbeauty.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Isuse Bože kako je ovo DOBAR POST ! Stvarno predobra ideja ! Sad idem da pogledam drugi dio posta na Nininom blogu :D
    Ja se pridružila,izbaci još koji ovakav post baš je predobar !
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimljiva ideja za post :D cini mi se da je sve bas tesko da se uradi :P
    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Jeste da smo se malo namučile, ali nije bilo strašno ♥

      Избриши
  11. Odličan post, baš mi se jako sviđa joga challenge <3
    Slike su ispale super i koliko vidim izgleda da ste uspješno napravile ovaj challenge :)

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/abouth-everything.html

    ОдговориИзбриши
  12. Osim što sam se jako nasmejala ovom postu, moram reći da me je oduševio, iz razloga sto obozavam jogu, i sto mi je drago da je neko uradio post o tome, drugo fotografije su zaista profesionalne i originalne. Jako gotivan post!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. FANTASTIČAN POST! NIGDJE NISAM VIDJELA DA JE NETKO NA BLOGU NAPRAVIO YOGA CHALLEGNE I SVAKA ČAST ZA VAS DVIJE *-*

    UČLANILA SAM SE U TVOJ BLOG PA AKO IMAŠ VREMENA UČLANI SE I TI U MOJ: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    ОдговориИзбриши
  14. super ste,ja iskreno ne bi mogla nista od ovoga napraviti,mozda ovu zadnju,ali ja bih sjedila

    http://0chiclife0.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. heheh, iskreno još ništa luđe nisam našla od kako čitam i pratim blogove. Tačno ste kraljice. Pravo sam se nasmijala, ali sve pohvale za trud.

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши