08.09.2016.

5 Stvari zbog kojih jedva čekam punoletstvo

Heej! Danas sam shvatila da je moj 18-i rođendan za samo 2,5 godine. Prosto ne mogu da poverujem jer mi to punoletstvo deluje nekako daleko i strano. Tako da, pošto sam razmišljala o tome, razmišljala sam i o stvarima koje ću tada moći da radim. Neke mogu i sad, ali nije to to, shvatićete i sami kroz post na šta mislim.

1. Vožnja automobila- To mogu da radim već sa 16 godina, ali koliko znam, stalno će u automobilu sa mnom morati da bude neko punoletan, a ko pritom ima vozačku dozvolu. Naravno, i to je dobro za početak, ali jedva čekam da napunim 18 i da se vozim gde, kad i sa kim hoću



2. Moći ću sama da putujem - Još jedna stvar koju bih i sad mogla da radim, ali uz silne dozvole i saglasnosti roditelja, što znači da nema onih iznenadnih putovanja. Sa druge strane, čak i da zakon to dozvoljava, ne verujem da bi me roditelji tek tako pustili da negde odem sama ili sa drugaricama, bar ne još godinu-dve.



3. Završiću srednju školu
- Pošto sam krenula ranije u školu, u momentu kada napunim osamnaest godina, biće jos oko 2 meseca do završetka srednje škole. Uglavnom se ne radujem tome, ali postoje situacije u kojima živim za taj dan!



4. Napraviću platnu karticu
- Iskreno, ovo je tema u koju se baš i ne razumem. Znam da postoje i tinejdž kartice, ali roditelji su me ubedili da mi to nije potrebno. Tako da, jedva čekam da dobijem karticu i krenem da kupujem sa njom (iako će mi verovatno brzo dosaditi)



5. Ostalo
- Skijanje na vodi, bangee jump, paragliding.... Neke od ovih stvari koje sam nabrojala verovatno možete da radite i ranije, ali sve zavisi, negde dozvoljavaju, negde ne, a i ovde je situacija da, čak i da je dozvoljeno za nepunoletne, roditelji mi ne bi dozvolili. Zato jedva čekam punoletstvo i mislim da ću već prvo leto nakon rođendana isprobati sve ove aktivnosti



To je to za ovaj post. Nadam se da vam se svideo i u komentar pišite zbog čega vi jedva čekate vaše punoletstvo!

Moguće da su neke stvari koje sam napisala već sada dozvoljene, ako jesu molim vas to napišite u komentar

Hvala što ste čitali!

Xoxo,
Teodora.

16 коментара:

  1. Ja sam napunila 18 i najlpsa stvar je sto mozes sam da putujes
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Huuu, divan je to period isčekivati punoljetstvo, a još ljepše je kada ono dođe, no tu nastaje dramaturgija :D Postaješ svoj čovjek i za sve si ti odgovoran. Niko te ne savjetuje. Niko ne grdi. Ali je najgore kada počnemo sami sebe grditi za svoje postupke :D. Uživaj u životu i ne broji godine jer svaka ima svoju čar :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan i originalan post,svidja mi se!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <--novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, i ja jedva cekam :)


    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Nikada nisam razmisljala na ovu temu, ali post je zaista odlican. Odlične razloge si navela, zaista bih se složila u većini situacija, počev od dozvole za automobil, do putovanja i slično. Sve u svemu jako originalan post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post! I ja jedva čekam putovanja, kartice... ma svee *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Blog ti je odličan!

    Nadam se da se pratimo i ako možeš u novom postu klikni na linkove puno mi znači!

    MAKE ART NOT LOVE

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, ja najviše čekam vožnju auta! Karticu već imam tako da.. ☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши