05.09.2016.

100 Questions TAG

Zdravo svima! Nedavno sam saznala za ovaj TAG i baš mi se dopao, tako da sam odlučila da ga uradim i sama :)

1. Da li spavaš sa zatvorenim ili otvorenim vratima?

- Zatvorenim

2. Da li si nekada ukrala šampon i balzam iz hotela?
- Jesam par puta, ali samo za upomenu!


3. Da li se ušuškaš kada legneš u krevet?
- Ponekad, obično zimi


4. Da li si nekada pocepala neki plakat koji je bio zalepljen negde?

- Ne

 
5. Da li voliš da pišeš beleške u telefonu?
- Pa, nije da volim, ali beleške su me spasile milion puta. Imam ih 246 trentno 


6. Da li si nekada isekla neki kupon iz časopica i nikada ga nisi iskoristila?
- Mislim da ne, ali nisam sigurna


7. Da li bi da te napadne veliki medved ili jato pčela?
- Veliki medved. Mislim da ni jedno ni drugo ne bih preživela, a manje bih se mučila ako me napadne medved.


8. Da li imaš pege?
- Imam nekoliko sunčanih pegica na nosu, ali su one skoro neprimetne :(


9. Da li si uvek nasmejana kada se slikaš ili kada te neko slika?
- Ne baš, na grupnim fotografijama najčešće jesam, ali nisam  kada se sama sikam


10. Sta najviše mrziš da radiš za svog ljubimca?
- Nemam kućnog ljubimca :(


11. Da li si nekada brojala koliko koraka napraviš?
- Često to radim kada sama idem negde i kada mi je dosadno


12. Da li si nekada "išla u WC" u šumi ili u nekom nepredviđenom mestu za to?
- Kada sam bila mlađa, verovatno da. Sada ne


13. Da li si nekada ušla u WC misleći da je prazan, a u stvari je neko bio unutra?
- Obično gledam da sve što moram - završim kući, tako da obično ne idem u javne WC-e, a u svojoj kući ili kući nekog prijatelja u većini situacija znam kada je WC zauzet, tako da mi se to nikada nije desilo, bar koliko se sećam


14. Da li si ikada plesala bez muzike?
- Ponekad to radim kući ispred ogledala


15. Da li ponekad grizeš olovku na času?
- Da. Ponekad mi se to desi, ali trudim se da mi se dešava što ređe


16. Da li si nekada spavala sa nekim u svom krevetu?
- Ne


17. Koliki je tvoj krevet?
- 2,10m je dužina i 1,70m je širina


18. Koju pesmu si najviše slušala ove nedelje?
- Duke Dumont - Ocean drive. Obožavam ovu pesmu!


19. Da li misliš da je u redu za dečake/momke/muškarce da nose roze boju?
- Da, čak mi je i simpatično kad vidim tu boju na njima. Obožavam kada vidim nekoga sa roza Polo muškom majicom


20. Da li i dalje gledaš crtane filmove?
- Ne tako često, ali da!


21. Koji film koji si pogledala u poslednjih 2-3 meseca ti se najmanje dopao?
-Opasnost iz dubine. Nije toliko loš, ali najmanje mi se dopao u odnosu na ostale filmove koje sam skoro pogledala


22. Gde bi zakopala ili čuvala neko blago da ga poseduješ?
- Verovatno bih ga zakopala u svoje dvorište


23. Sta obično piješ dok večeraš?
- Mleko ili jogurt, mada više volim mleko


24. Da li jedes pileća krilca?
- Daaaa! Obožavam ih


25. Koja ti je omiljeno jelo?
- Lazanje


26. Koji film možeš gledati iznova i iznova, a da ti ne dosadi?
- Sam u kući (svi delovi)


27. Poslednja osoba koju si poljubila u obraz je?- Jednja od najboljih drugarica


28. Da li si nekada posmatrala ljubavne parove?
- Jesam, ali ne radim to često


29. Da li bi ikada pozirala gola?
- Ne!


30. Kada je bio poslednji put da si ti nekome napisala neko pismo?
- Žao mi je što ovo moram da kažem, ali mislim da je posldnji put bio kada smo u sedmom razredu osnovne škole (sada sam drugi razrd srednje škole) imali domaći zadatak da nekome napišemo pismo. Tada sam ga napisala tetki, ali mi se toliko svidelo da sam odlučila da ga ponovo napišem i pošaljem joj ga


31. Da li možeš promeniti ulje u autu sama?
- Nisam nikada pokušala, ali mislim da ne bih uspela


32. Da li znaš da voziš auto?
- Ne, ali za 7 meseci punim 16 godina i jedva čekam da idem da polažem


33. Da li si nekada bila u situaciji kada je nestalo goriva u automobilu i ko je tada vozio auto?
- Mislim da ne


34. Kakav sendvic najviše voliš?
- Bilo kakav Tost sendvič


35. Šta najvoše voliš da jedeš za doručak?
- Najviše volim da za doručak popijem smuti, ali da budem iskrena, često me mrzi to ujutru da pravim (pogotova kada sam prva smena u školi)


36. Kada obično ležeš da spavaš?
- Oko 23h, ali ne zaspem uvek odmah


37. Da li si lenja?
- Pa zavisi, ako krenem nešto da radim odmah čim se probudim, u stanju sam da radim ceo dan, ali ako ne počnem odmah ujutru, onda mnogo teže uspem da nateram sebe da nešto uradim (kada su u pitanju neki veći poslovi)


38. Kada si bila dete da li si se maskirala i išla da korinđaš za Noć veštica?
- Jesam par puta


39. Sta si u kineskom horoskopu?
- Zmija


40. Koliko jezika govoriš?
- 3. Engleski, srpski i nemački


41. Da li si pretplaćena na neki časopis?
- Nisam


42. Sa kojom igračkom si se najviše igrala kao dete?
- Sa Bratz lutkama


43. Da li si tvrdoglava?
- Da, ali ništa preterano


44. Da li slušaš Metallicu?
- Ne


45. Da li si ikada gledala neku seriju na TV-u?

- U jednom periodu pre par godina sam pratila turske serije, ali sada nažalost ne mogu da stignem zbog škole i ostalih obaveza


46. Da li se plašiš visine?
- Ne


47. Da li pevaš u autu kada čujes neku dobru pesmu na radiju?
- Da. Ne znam zašto, ali mnoge pesme mi bolje zvuče dok ih slušam u autu


48. Da li pevaš dok se tuširas?
- Imam posebnu plej listu za tuširanje i ponekad pevam, ponekad ne. Obično dok se tuširam razmišljam o životu, danu koji je prošao ili danu koji predstoji (u zavisnosti od toga da li se tuširam ujutru ili uveče)


49. Da li smatras da dobro plešes?

- Pa i ne baš, ali bih volela da umem


50. Da li si ikada videla uživo pištolj?
- Mislim da nisam pravi, ali ne mogu da se setim sad


51. Da li si nekada išla na profesionalno slikanje?
- Par puta, obožavam to!


52. Da li si ikada odgledala neki mjuzikl, ako jesi, koji?
- Gledala sam neki mjuzikl u pozorištu pre par godina, ali ne znam kako se zove


53. Da li smatras da je priprema hrane za Božić stresno i teško?
- Smatram da jeste i zato mi je drago što to još uvek ne moram da radim


54. Da li si nekada probala supu sa nudlama?
- Jesam 2 ili 3 puta, obožavam je!


55. Koja ti je omiljena pita?
- Pita sa sirom je moj definitivni favorit


56. Da li si ikada poželela da postaneš učiteljica, nastavnica ili vaspitačica?
- Jesam, čak i sad  ponekad pomislim da je posao vaspitačice moj životni poziv, ali ta ideja me dosta brzo prođe uvek

57. Da li veruješ u duhove?
- Da, jednom ću napisati i post o tome ukoliko želite pošto sam dosta istraživala ovu temu

58. Da li si ikada osetila adrenalin, ako jesi, kakav je bio osećaj i gde ti se to dogodilo?
- Da, dosta puta i obožavam taj osećaj. Najčešće osetim adrenalin kada skijam na crnim stazama, ali i u akva parku ,,Petroland'' na toboganu Kamikaza

59. Da li si nekada uzimala vitamine?
- Ne, ali žena kod koje radim nokte mi je preporučila da počnem da pijem kompleks vitamina B kako bi mi nokti bili čvršći

60. Da li nosiš papuče?
- Ne, u kući sam stalno bosa ili samo u čarapama

61. Da li nosiš bade mantil kada se okupaš/istuširaš?
- Ponekad, zavisi u koje doba dana. Ukoliko se kupam ili tuširam pre spavanja onda odmah obučem pidžamu, a ako se tuširam ili kupam tokom dana, onda nosim bade mantil

62. Kako izgleda tvoja pidžama?
- Imam dosta pidžama, ali trenutno spavam u običnom pamučnom šorcu i majici na bretele


63. Čiji koncert si prvi posetila?

- Koncert Željka Joksimovića pre par godina


64. Dis, Maxi ili Idea?
- Ne znam, retko kada idem u bilo koji od ta tri marketa


65. Nike ili Adidas?
- Nike


66. Da li znaš od čega se pravi pašteta?
- Videla sam nekoliko puta slike na društvenim mrežama, ali ne znam da li baš verujem u to


67. Kikiriki ili suncokret?
- Suncokret


68. Da li znaš za grupu Tres Bien?

- Ne 


69. Da li si ikada pohađala časove plesa?
- Jesam, išla sam na Jazz balet, na običan balet i latino-američke plesove 


70. Da li već sada znaš kojom bi se profesijom bavila u budućnosti i da li se ona razlikuje od profesije kojom si želela da se baviš pre? 
- Nisam još uvek odlučila, ali mislim da će se razlikovati od profesije kojom sam želela da se bavim pre nekoliko godina


71. Da li mozes da uviješ svoj jezik na različite načine?
- Mogu na 3 načina


72. Da li znas englesku abecedu?
- Znam


73. Da li si nekada plakala od sreće, ako jesi, kada i zbog čega?

- Jesam, poslednji put kada sam od roditelja dobila poklon koji sam jaaaaaako dugo želela


74. Da li posedujes neke CD-ove nekog izvođača/nekih izvođača?
- Posedujem stvarno dosta, kako naših, tako i stranih izvođača


75. Da li poseduješ neke stare ploče, ako da, koje?
- Nažalost ne


76. Da li si se skoro opekla, ako da, na šta?
- Jesam, na fen za kosu


77. Da li si ikada bila zaljubljena?
- Stalno sam zaljubljena i mislim da u poslednje 3-4 godine nisam uspela da spojim ni jednu nedelju, a da mi se baš niko ne sviđa hahaha


78. Na ciji koncert bi volela da odeš?
- Koncert Lady Gage


79. Poslednji koncert na kojem si bila?
- Pa ako se računa nastup Wiz Khalife na Exit-u, onda to, a ako ne, onda koncert Zdravka Čolića u decembru prošle godine


80. Vruć ili hladan čaj?
- Mlak i srednje hladan
81. Čaj ili kafa?
- Iskreno, ni jedno ni drugo, ali ako moram da biram, onda kafa


82. So ili biber?
- Hmm, pa ne znam, možda so


83. Da li sebe smatraš dobrim plivačem?
- Trenirala sam plivanje, a i dosta vremena provodim u Budvi i koristim svaki trenutak da odem na plažu i vežbam plivanje, tako da mislim da da


84. Da li možeš da zadržiš dah a da pritom ne držis nos?
- Upravo pokušavam hahaha. Mogu :)

85. Da li si strpljiva?
- Ne, i to smatram svojom velikom manom

86. Da li bi vise volela da na tvom venacanju bude DJ ili neki bend?
- DJ
87. Da li si ikada pobedila na nekom takmičenju?
- Pobedila sam na nekoliko takmičenja u pevanju i crtanju (ali više ni ne pevam ni ne crtam toliko dobro)


88. Da li ikada razmišljaš o nekoj plastičnoj operaciji u buducnosti, ako da, o kojoj?
- Mislim da neću raditi ni jednu plastičnu operaciju


89. Da li više voliš crne ili zelene masline?
- Zelene više volim


90. Da li umeš da pleteš?
- Baka me je učila, ali nisam nešto posebno nadarena za to


91. Da li poseduješ kamin u svoj kući, ako da, u kojoj sobi se nalazi?
- Ne, ali bih volela da ga imamo u dnevnoj sobi


92. Sa koliko godina želis da se udaš?
- 28-29


93. Da li smatraš da je u redu da se dvoje ljudi razvedu ukoliko se ne slažu?
- Pa da


94. Da li sada misliš da je tvoja prva simpatija ružna?
- Verovatno mu se izgled dosta promenio u odnosu na period kada mi se sviđao, ali tada nije bio ružan


95. Da li plačeš i dereš se sve dok ne dobiješ ono što si tražila?
- Nekad (iako mislim da je to veoma ružno), ali to više ne pali kod mojih roditelja


96. Da li imaš brata ili sestru, ako imaš, kako se zove/zovu?
- Nemam, jedinica sam 


97. Kada se budeš udala, da li bi više volela da imaš muško ili žensko dete?
- I jedno i drugo, ali ako bih morala da izaberem samo jedno, izabrala bih devojčicu


98. Koja je tvoja omiljena boja?
- Hot pink


99. Da li nosiš čarape dok spavaš?
- Samo ako je baš hladno

100. Da li ti iko nedostaje baš sada?
- Da :(


To je to za ovaj post, hvala što ste čitali!

Xoxo,
Teodora.

18 коментара:

  1. Fantastičan post draga! Jako mi se sviđaju ova sva pitanja, a tvoji odgovori su prezanimljivi i bilo mi je jako lijepo pročitati ih *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. wow, pitanja su baš cool. Iskreno, i ja prvi puta čujem za ovu vrstu posta i moram da priznam da ima zanimljivih pitanja i doosta sličnosti između nas dvije :)

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, ovaj tag mi se jako dopada <3
    Odgovori su jako zanimljivi vidim da si se trudila odgovoriti na njih <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/backtoschool-with-doroty4-outfits-for.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Predivan ti je blog,imaš moj follow. :) :*

    ОдговориИзбриши
  5. Bas zanimljiva pitanja i zanimljivi odgovori! Takodjer obozavam Ocean drive, sjajna pjesma. Toliko sam lijena da bas kao ti, stalno hodam bosa ili u carapama po kuci, pa mama ide i za mene i opominje kako cu se prehladit, hehe :D
    Imas jako lijep blog ❤
    Posjeti moj i ako se uclanis, napisi u komentar da bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post kao i odgovori! Ja takoder ne znam cime se zelim baviti kad odrastem i spavam naravno sa zatvorenim vratima hh :D Super post,pitanja su super i jako zanimljiva!
    Ako mozes klikni na linkove u mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/zaful-outfit-collaboration.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  7. super :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Hehe,bas zanimljiv tag.Pitanja su i na neki nacin smesna.❤

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Bok draga, zapratila sam tvoj blog na GFC-u #108! Nadam se da ces i ti podrzati moj te da cemo ostati u kontaktu, bilo bi mi drago da se podrzavamo u ovoj blogosferi :-)
    Zanimljiv TAG post!
    Veliki pozdrav iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, zapratila sam te i bilo bi mi jako drago da uzvratiš i da se podržavamo u ovoj blogosferi :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши