02.09.2016.

Bezbednost na prvom mestu!

Iiii zdravo svima! Ne želim da na mom blogu u bilo kom obliku budu prisutne neke ružne vesti, ali desilo se nešto veoma tužno. Pre par dana, zbog trenutka nepažnje jedan mladi život se ugasio (15 god.) . Ne želim da pišem ime niti bilo kakve podatke o toj osobi, jer smo bili samo poznanici, ali ova tragedija me je podstakla da napišem ovaj post koji će biti malo ozbiljniji i na taj način apelujem na vas da budete pažljivi i odgovorni koliko god možete.

Radi se o stvarima koje svi već verovatno znate, ali sam ja prosto želela da ih sakupim na jedno mesto kako bih vam napravila mali podsetnik.

*Apsolutno uvek treba da budete vezani zaštitnim pojasom, bez obzira na brzinu kretanja!






*Većina vas verovatno ne vozi automobil, ali čak ni tokom vožnje bicikla ili nekog drugog prevoznog sredstva nemojte koristiti telefon, čak ni da pogledate koliko je sati. Uvek gledajte ispred sebe, a ukoliko je potrebno zastanite i uradite to što ste želeli.



*Kao pešak idite isključivo trotoarom ili ako već morate putem, onda obavezno u smeru obrnutom od smera kretanja automobila i to sa leve strane puta, a kao biciklista vozite sa desne strane u smeru kretanja automobila



*Obavezno prelazite ulicu iključivo na obeleženom pešačkom prelazu



*Ni slučajno nemojte sedati u vozilo sa nekim ko je pijan ili za koga smatrate da nije dobar vozač. Pozovite roditelje ili taksi, jer se rizik vožnje sa takvom osobom ne isplati



*Ukoliko vas neko pita da pozajmi vaš motor, auto, bicikl (ili bilo šta čime bi mogao sebi da nanese povredu), ni slučajno mu nemojte dati, čak ni ako vrši pritisak na vas da to uradite. Vi niste pravi prijatelj ukoliko podržavate njihove ludosti, već ukoliko ih sprečite da nanesu sebi štetu.



*Uvek nosite kacigu tokom vožnje motora


*Ako vozite motor ili bicikl (ili bilo koje prevozno sredstvo koje nema 'kabinu'), ali i ako vam vreme to dozvoljava, gledajte da nosite odeću koja vam prekriva delove tela kao što su kolena, laktovi.. (oni koji bi u slučaju nesreće bili najviše izloženi povredama), a nije loše ni da imate štitnike



*Poštujte pravila u saobraćaju i ponašajte se maksimalno odgovorno i za vas, a i za ostale učesnike u saobraćaju.



*Utičite na ljude oko vas da budu odgovorni  i poštuju pravila.



*Nikad nemojte voziti brže od onoga koliko je dozvoljeno.



*Potrudite se da drugim učesnicima saobraćaja budetelj vidljivi, pogotovo tokom noći



Kao što sam rekla, neke od ovih saveta ste možda čuli već milijardu puta, ali, znate kako izreka kaže: ''bolje sprečiti nego lečiti''

- Neke od ovih slika su preuzete sa sajta Ltablice.com . Sajt je odličan  i dosta se može naučiti, tako da vam predlažem da ga pogledate

Mnogo sam žurila dok sam pisala ovaj post, tako da mi se čini da slike nisu baš najkvalitetnije, ali mislim da ste shvatili poentu svega što sam napisala.

To je to za ovaj post. Hvala što ste čitali ♥

P.S Planiram da urad 'Kiss, Marry, Kill', pa bih vas zamolila da pišete kombinacije osoba u komentar.

Xoxo,
Teodora.

14 коментара:

  1. Ubrzani stil života nije izgovor za nešto što se može spriječiti. Divan je post i mislim da bi se trebali, SVI, ovoga pridržavati jer naše malo nekome mnogo znači. Nikome neće život proći ako malo uspori ili zastane prije nego kroči na cestu. Stvarno mi je žao zbog tog dječaka, a još više zbog njegovih roditelja jer jedan sekund nečije nepažnje njihov život pretvari u pakao. Zar to želimo?

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si potpuno. Non stop razmišljam o tom dečaku i njegovoj porodici, iako smo bili samo poznanici i mislim da bismo svi trebali da povedemo računa o ponašanju u saobraćaju! :(

      Избриши
  2. Odlican post! :) Mislim da si sve bitno rekla,svaka cast!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ovim postom i vise nego odusevljena! Pre svega sama ideja istog je jako kvalitetna i zaista je bilo potrebbno da neko napise nesto o ovome. Jako lepo odradjeno, slike su savrsene za ovu priliku, sve u svemu super post!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Post ti je odličan stvarno, svaka čast za ideju. Malo ko se seti da napiše nešto ovako, uglavnom kopiraju jedni druge. Sviđa mi se tvoja originalnost i samo tako nastavi. Što se tiče bezbednosti u saobraćaju, jedina stvar koja me nervira jeste ta što bez obzira na to što ih mi poštujemo, postoje ljudi koji ih ne poštuje i često zbog toga mogu nastati udesi i problemi...
    Poseti moj blog, novi je: kikaa99.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepom komentaru. Slažem se sa tobom u potpunosti, ali nadam se da će se nivo svesti o ovom problemu podići kod ljudi :) ♥

      Избриши
  5. Drugari, na mom blogu http://danny991.blogspot.ba/ je novi post o ideji za reklamiranje blogera sa Balkana. Ja se nadam da ćete podržati moju ideju i da ćemo se super družiti.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post

    http://nina-way.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши