14.09.2016.

Lirene - Face Cleansing Massaging Device / Recenzija

Ćao svima! U proteklih mesec dana sam testirala jedan jako zanimljiv aparat i mislim da sada imam sasvim dovoljno informacija za ovaj post. Radi se o Lirene čistaču lica. Izgled mnogo podseća na Clarisonic-ove čistače, međutim, cena Lirene-a je daleko, daleko manja.



Osim samog aparata, dobila sam i njihov gel za umivanje, međutim, njega ne koristim. Probala sam ga jednom, ali za to jedno korišćenje nije napravio nikakvo čudo, ali nije ni odmogao. Na kraju sam ipak odlučila da ne rizikujem i da se vratim na korišćenje proizvoda koje i inače koristim.



Dakle, dobijete sam aparat i 2 nastavka. Prvi je četka, odnosno nastavak za čišćenje, a druigi je nastavak kojim možete da izmasirate lice i na taj način omogućite da lice bolje upije kremu.



Da budem iskrena, drugi nastavak ne koristim, ali sam ga probala. Sasvim je dobar, samo što meni nije toliko potreban



Takođe, na zadnjem delu postoji 'dugme' kojim možete podesiti brzine. Najčešće koristim High brzinu, ona mi sasvim odgovara, dok sam i low brzinu isprobala, ali je veoma retko koristim. Pošto aparat ne bi trebalo da se koristi duže od jedne minute, imam neki osećaj da je bolje da se taj minut iskoristi maksimalno hahah



Mislim da su dostupni u samo jednoj boji. Meni je ta boja prelepa, tako da sam zadovoljna, ali mislim da je boja sasvim nebitna stvar kada se radi o jednom ovakvom proizvodu.



Nastavak za čišćenje nije ni pregrub ni preblag. Potpuno je umeren i odlično čisti kožu. Ja nisam imala nikakve reakcije, iako imam ultra giga mega osetljivu kožu. Ipak, ne sviđa mi se što su dlake na nastavku za čišćenje toliko kratke, pa moram da budem jako oprezna ako koristim proizvod koji stvara puno pene. Druga mana mu je to što nije vodootporan i što mu trebaju baterije, ali mislim da su te dve mane zanemarljivo male u odnosu na to kakva koža bude nakon korišćenja (čista i meka kao 'bebina guza')



Sve u svemu, bila sam malo sumnjičava u početku, ali sada sam totalno oduševljenja i toplo vam preporučujem da ga isprobate. Meni se toliko 'uvukao pod kožu', da ja više ne mogu svoju jutarnju, a ni noćnu rutinu da zamislim bez njega.

Nadam se da vam se ovaj post svideo, ukoliko ste već probali ovaj proizvod, obavezno napišite svoje utiske u komentar.

Koji je vaš omiljeni proizvod za negu lica?

Hvala što ste pročitali ovaj post!

Xoxo,
Teodora.


6 коментара:

  1. Zaista odlična recenzija,draga Teodra. Ja se sa ovim aparatom i proivodom dos ada nisam susrela ali mi izgleda jako korisno, tako da bih mogla i da ga probam u bliskoj buducnosti.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Recenzija je super. Divno si predstavila ovaj proizvod. Po slici mogu da primijetim da si mlađa osoba i moja ti je preporuka da, bar, jednom sedmično uradiš masažu svog lica. To će ti pomoći da postakneš cirkulaciju i da ti se kožav iše hidrira i nahrani. Možda ti to sada i nije toliko važno, ali sprečavaj bore dok ih nisi dobila :D :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. SUper recenzija, ja do sad nisam koristila ovakve proizvode.
    Ako zelis uclani se u moj blog uzvraticu :)
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija *--* <3
    Jako mi se sviđa celoukupan blog i izgled istog,samo tako nastavi <3<3<3<3


    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post kao i sama recenzija. Volela bi da posediujem ovaj proizvod.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, stvar se cini jako dobrom :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши