11.09.2016.

Teodorina top lista pesama ♥

Heej! Iskreno da vam kažem, škola je već počela da mi ispira mozak. Nije toliko ni teško, koliko ja jednostavno nemam vremena i za nju i za sve ostalo što želim. Čak mislim da ni neorganizovatnost nije toliki problem, najgore je to što dan traje samo 24h i ja apsolutno nikako ne mogu da se uklopim u to vreme. Da vas ne zamaram sa svojim problemima. Imala sam ideju da za svaki mesec napravim top listu u kojoj ću napisati svoje omiljene knjige, filmove i pesme za taj mesec. Međutim, postalo mi je jasno da neću baš imati puno vremena za filmove  i knjige, tako da sam odlučila da napravim samo top listu pesama. Mada, ni za to ne znam koliko ću vremena imati, tako da sam shvatila da je možda najbolje da ovaj post pišem kada se sakupi dovoljno pesama, a ne na mesečnoj bazi.

Ovo su 20 pesama koje ja trenutno najčešće slušam. Ukoliko na mom spisku bude i neka pesma koju vi volite, obavezno to napišite u komentar!

1. Jonas Blue ft. Dakota - Fast Car
2. Duke Dumont - Ocean Drive
3. Alan Walker - Faded
4. David Guetta - Without You
5. Becky G - Shower
6. Fifth Harmony ft. Ty Dolla $ign - Work from Home
7. Calvin Harris ft. Rihanna - This Is What You Came For
8. Selena Gomez - Kill Em With Kindness
9. Meghan Trainor - Me Too
10. Ariana Grande ft. Nicki Minaj - Side To Side
11. Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza
12. Galantis - No Money
13. Shawn Mandes - Treat You Better
14. Ariana Grande - Focus
15. Justin Bieber - Sorry
16. Justin Bieber - Love Yourself
17. Sia - Cheap Thrills
18. Ed Sheeran - Photograph
19. Jessie J - Masterpiece
20. The Chainsmokers ft. Daya - Don't Let Me Down
21. Zara Larsson - Lush Life
22. Ariana Grande - Into You
23. David Guetta ft. Zara Larsson - This One Is For You
24. Shawn Mendes - Stitches
25. Pia Mia ft. Tyga, Chris Brown - Do It Again

To je sve za ova post. Nisu sve pesme nove, neke su stare i po nekoliko godina, ali meni se baš sviđaju.

Koja je vaša omiljena pesma?

Xoxo,
Teodora.

3 коментара:

  1. Vidim da imamo isti ukus :) Uvijek mi se teško odlučiti koja mi je najdraža, niti mogu izabrati jednu kao najbolju jer su sve odlične :)


    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Hehe, opusti se i uživaj i mnogo se ne nerviraj ;) Samo polako i sve se stigne, a uz ovu divnu listu ne sumnjam da ćeš sve uskladiti :D Bar mene muzika opušta i daje mi neku posebnu energiju :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne slusam ovu stranu muziku, ali su mi vecina ovih pesama poznate tako da moram reci da mi se ova lista dopala.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши